• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym (Maria)
    TessaS skrev 2011-06-07 23:31:54 följande:

Inte alls äcklig...
    Hade haft höga förhoppningar om kunskaper i sängen dock...

Så man kan inte ha bra kunskaper i sängen om man legat med få partners?
  • annawestergren
    TessaS skrev 2011-06-07 23:31:54 följande:

Inte alls äcklig...
    Hade haft höga förhoppningar om kunskaper i sängen dock...

Fast det där är en myt... En kille som haft många sexpartners behöver inte vara i närheten av bra... Däremot en som haft ett långt förhållande... Har man varit med någon länge har man lärt sig lyssna på signaler, tolka andning, testat nya saker, utvecklats och vågat mer =)
  • Tonx
    Anonym (Maria) skrev 2011-06-07 23:33:24 följande:
    Nej, självklart inte. Man måste ha knullat minst 100 stycken för att vara bra i sängen. Säg inte att du missat det?
  • Anonym (ja, men...)
    annawestergren skrev 2011-06-07 23:18:48 följande:
    vart till läkare och kollat?
    Vad skulle man kunna kolla?
  • Anonym (Maria)
    Tonx skrev 2011-06-07 23:34:25 följande:
    Nej, självklart inte. Man måste ha knullat minst 100 stycken för att vara bra i sängen. Säg inte att du missat det?
    Ja tyvärr verkar jag ha gjort det.
  • TessaS
    Anonym (Maria) skrev 2011-06-07 23:33:24 följande:
    Du kanske kan ta det där med en nypa salt eftersom det är en med också...?
  • Anonym (Maria)
    annawestergren skrev 2011-06-07 23:34:18 följande:
    Fast det där är en myt... En kille som haft många sexpartners behöver inte vara i närheten av bra... Däremot en som haft ett långt förhållande... Har man varit med någon länge har man lärt sig lyssna på signaler, tolka andning, testat nya saker, utvecklats och vågat mer =)
    Så ser jag det oxå
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-07 23:31:00 följande:
    Då kan ju du också komma hit så delar vi på han.... Jag var in på pressen hans och försökte ta reda på var han bor, men det står ju ingenstans! Argh! 

Bor dessvärre inte i Sundsvall Rynkar på näsan
  • Anonym (ja, men...)
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 23:20:34 följande:
    Kanske är nån psykisk spärr som gör att du inte riktigt kan koppla av? Måste vara skitjobbigt!
    Ja, det är väldigt frustrerande och sorgligt. Visst, det är skönt i fem sekunder när jag får orgasm, men det vore ju jävligt härligt med mer...
  • annawestergren
    Tonx skrev 2011-06-07 23:32:33 följande:
    Hahaha, ja det vore ju något!
    Oh yes!
    Plutteli skrev 2011-06-07 23:33:00 följande:
    Lång historia som inbegriper skitsnack i en liten håla :P
    Hade jag bott kvar och inte varit upptagen hade jag kaaanske försökt ge dig en match om TS ;P
    Åh det låter preis som Härnta!! Hahahah tur jag inte är uppvuxen här, flyttade hit frivilligt nu senast för 2 år! Trivs skitbra, bor precis vid strande, 5 min från stadskärnan så jag har det bra!

Svar på tråden Är jag "äcklig"?