• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

annawestergren skrev 2011-06-09 11:04:36 följande:
     Ja om jag har legat med 100 pers och du ligger med mig så har ju du då indirekt legat med 135!
    Lilla du, jag tror inte att det är så det fungerar Däremot så blir jag ju "buksvåger" med 100 pers! Awesome!
  • Rakad Apa
    Anonym (blev många) skrev 2011-06-09 12:41:58 följande:
    När jag var stammis på Hud-  och kön  var vi alla lyckligt ovetande om antibiotikaresistenta bakterier.
    Hud- och kön? Låter intressant, vad är det?
  • Rakad Apa
    LucyStacy skrev 2011-06-09 12:38:55 följande:
    Ingen fara. Jag ropar på vaginan: "Kom hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!"

Sådär. Nu är det fastkedjad ordentligt. "Sitt nu stilla och spring aldrig mer ifrån trosorna".
    Det är bra att du har vaginan under kontroll, haha
  • Rakad Apa
    Anonym (blev många) skrev 2011-06-09 12:53:57 följande:
    Fanns i Stockholm  på 60-talet;   (finns??)    läkarmottagning dit man gick och testade sig när underlivet började klia -  eller när någon i umgängeskretsen tipsade om att det var dags att ta sig dit.   Man blev testad för förekommande könssjukdomar.   Var man smittad måste man uppge vilka man haft samlag med,  som kunde ha blivit smittade.  Minns en gång när jag uppgav dåtidens mest populäre ungkarl i landet;   med ovanligt för-  och efternamn.   Sjuksköterskan  (?)  som tog emot uppgiften hajade till   "Menar du skådespelaren!?"
    Oj, på den tiden var jag inte ens påtänkt! Haha, skådespelaren? Nu blev jag nyfniken!!
  • Rakad Apa
    Mariohn skrev 2011-06-09 14:00:35 följande:
    Ja. Visst är du lite äcklig. Men inte för att du legat med en massa människor
    Du ska vara snäll!! Skäms
  • Rakad Apa
    Mariohn skrev 2011-06-09 14:07:03 följande:
    Det är jag! Du anar inte vad jag tänkte egentligen Hjärta
    Du gör mig väldigt förvirrad ibland Cool
  • Rakad Apa
    Mariohn skrev 2011-06-09 14:13:55 följande:
    Visst är det mysigt?
    ...och frustrerande emellanåt
  • Rakad Apa
    Mariohn skrev 2011-06-09 14:23:57 följande:
    Nej. Då känner du fel Sluta med det! Du vet att jag gillar dig
    Jo, men jag blir ju frustrerad på ett bra sätt! Hjärta
  • Rakad Apa
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:36:54 följande:
    Jag är stolt över mig själv att jag inte ligger runt! Det är inte antalet i sig. Läs de sista meningarna med!
    Inte så mycket att vara "stolt" över.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?