• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Mariohn skrev 2011-06-09 14:28:35 följande:
    Äh, det är bara en liten förälskelse. Det händer alla som har med mig att göra! Det går över
    Du är härligt självgod ibland Kyss
  • Rakad Apa
    Mariohn skrev 2011-06-09 14:39:58 följande:
    Personligen är jag stolt över mig själv för att jag har tillräckligt mycket självkänsla och självförtroende för att ge mig hän åt mina lustar utan att bry mig om vad andra tycker. Min kropp är tacksam och glad och det är jag också. 
    Har lust att skriva "word" men det ordet är så uppbrukt på FL så jag nöjer mig med tummen upp!
  • Rakad Apa
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:41:21 följande:
    Det är upp till var och en hur de vill göra. Jag vill inte ligga runt. Jag har oxå varit singel men inte legat runt för det. Varför inte hålla sig till en partner? Det är inte konstigt att det finns så mycket skit (sjukdomar) som går runt när folk ska ligga med så många som möjligt. Ja det finns skydd som kondom, och den kan spricka. 
    Jag håller mig till en partner om jag är i ett förhållande, men om jag är singel så ser jag ingen anledning till att vara en "munk". Varför neka sig själv njutning?
  • Rakad Apa
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:44:13 följande:
    Nej inte att ha 34 sexpartners heller. Flört
    Till skillnad från dig så har jag aldrig påstått att jag är stolt
  • Rakad Apa
    Anonym (blev många) skrev 2011-06-09 14:49:31 följande:
    Verkar jobbigt att behöva jobba hårt för att bli attraktiv.....    Jag hade snarare allt till skänks.   Har aldrig sminkat mig eller nåt.
    Jo det är väl därför du inte har fått ligga så mycket!!
  • Rakad Apa
    Mariohn skrev 2011-06-09 14:50:08 följande:
    Gissning: För att man är ful och har trist sexbegär och därför får man inte ligga så ofta som man egentligen vill. Därför ska man intala sig själv att det är självvalt och att man minsann är en proper individ. 
    Ibland skriver du så förståndiga saker  {#emotions_dlg.flower}
  • Rakad Apa
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:51:37 följande:
    Anser inte att det är fel att vara stolt över sin kropp samt att inte falla för frestelsen så fort den visar sig
    Stolt över sin kropp kan man vara, absolut! Men att vara stolt över sin sexmoralism är en annan femma...
  • Rakad Apa
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:59:26 följande:
    Nej dock inte Flört Var får du det ifrån? Jag tycker detsamma oavsett kön. Du vet inte vilket kön jag har. Eller hur?
    Jag tippar på att du är kvinna! Har jag rätt???
  • Rakad Apa
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 15:01:41 följande:
    Du kan inte ha mer fel
    Fan! Hatar att ha fel
  • Rakad Apa
    Mariohn skrev 2011-06-09 15:06:12 följande:
    Äh. Du är som jag. Perfekt. Och jag har aldrig haft skägg eller nåt!
    Du vore nog jävligt het i skägg, haha
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 15:10:52 följande:
    Stackars sate
    JA!!! Det är synd om mig! Gråter
    Mariohn skrev 2011-06-09 15:07:06 följande:
    Men fan vad jobbigt. Sluta. 
    Haha, ditt sötmongo
Svar på tråden Är jag "äcklig"?