• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Hmm, många verkar utgå från att jag är tjej!!! DemonSkäms Not cool! Inte för att kön spelar nån roll i den här frågan...

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Rakad Apa
    Kattdamen skrev 2011-09-19 19:19:49 följande:
    Det beror på, har du duschat mellan gångerna?
    Haha. Såklart jag har, dumsnut!
  • Rakad Apa
    Inima skrev 2011-09-19 21:25:29 följande:
    Inte fan är du äcklig. Din "kompis" syn på sex däremot kan man nog benämna som äcklig.
  • Rakad Apa
    HäxanSurtant skrev 2011-09-19 21:53:41 följande:
    Måste vara för att du bejakar din feminina sida så bra Oskyldig
    Heh, det vette faen! Drömmer
    Jag börjar ju nästan undra om du inte är kvinna ändå, för en man borde ha legat med många fler vid din ålder......
    Jag jobbar med saken
    Får jag smisk nu?
    Jajamän! Bend over and recive!!
  • Rakad Apa
    Kattdamen skrev 2011-09-19 21:59:57 följande:
    Och tvättat snoppen ordentligt?
    Givetvis, intimhygien är ju viktigt! Den är skinande ren vettu!
  • Rakad Apa

Håller på att dejta en tjej nu som jag har blivit kär i. Hon inga som helst problem med att jag har legat med betydligt fler än vad hon har I hennes ögon så är jag inte äcklig! Skrattande

• Rakad Apa
    HäxanSurtant skrev 2011-11-02 21:07:21 följande:
    Hjärta Åhhh mys, fan vad roligt, hoppas allt går vägen, bamsekram och {#emotions_dlg.flower} och styjjkejukk och sånt man måste göra på Fl som är av vikt! Skrattande

och lite avis, såklart
    Ah... Tack!! Har varit singel i över 1 år så det är fint att man funnit nån.

Var inte avis, du får bli mitt rebound om det går åt pipan med min dejt, haha
  • Rakad Apa
    Ridmi skrev 2011-11-02 22:30:12 följande:

inte är det en merit att skryta med.
    Betyder väl mest att du har svårt knyta djup kontakt med någon och att du inte betyder något för någon annan

Nej, jag har aldrig påstått att det är en merit. Och vad vet du om mina relationer till person jag bryr mig om?
  • Rakad Apa
    Anonym skrev 2011-11-02 22:31:02 följande:
    eller så gillar man sex....
    Precis!!
  • Rakad Apa
    Anonym skrev 2011-11-03 09:43:33 följande:
    Ja det är mycket! Har aldig förstått mig på personer som gillar ons. Sex ned en främling, usch va äckligt, vad har han för bakgrund osv Sex med någon man är kär i är det som gäller. Har haft 2 parners sexuellt och jag känner mig ren och fräsch. Bra sex är när känslor finns inblandat. Att bjuda in en främling från krogen. Aldrig i livet!
    Känner mig ren och fräsch jag med! Visst, sex med känslor är fint men man kan ju ha fenomenalt sex även fast känslor inte är inblandat.
  • Rakad Apa
    Thoria skrev 2011-11-03 09:53:41 följande:
    Det låter mycket tycker jag. För mig skulle du inte funka. Om du räknar matematiskt, så betyder det att du indirekt legat med halva världen. Osmakligt.
    Antar att du inte är så bra på matte!
    HäxanSurtant skrev 2011-11-03 09:53:09 följande:
    Men så supernice, vad du är snäll, värsta Oskyldig
    Skäms
  • Rakad Apa
    Anonym (hihi) skrev 2011-11-03 10:07:43 följande:
    Jag trodde också TS var en kvinna! Så fel jag kan ha hi hi. Spelar ingen roll, kille som tjej, 34 st ÄR mycket!!! Håll det för dig själv, din nya tjej kan dra öronen åt sig..var försiktig med den infon. :)
    Tjejen som jag dejtar nu har inga problem med antalet sexuella partners jag har haft Alltså, frågar en eventuell flickvän om hur många partners jag har haft så tänker jag ju inte ljuga om det, dom får ju ta mig för den jag är.
  • Rakad Apa
    HäxanSurtant skrev 2011-11-05 18:20:18 följande:
    Varför tror du ens att TS skulle vilja att du stoppade in något i honom? Obestämd
    Hahaha!!! Nej tack, inget ska stoppas in i mig!
  • Rakad Apa

Då är man uppe i 40 st haha

• Rakad Apa
    Anonym (hm) skrev 2012-08-03 01:55:05 följande:
    Vad man kan tycka är lite äckligt i sammanhanget är att du räknar dina sexpartners. Jag har haft sex med många, väldigt många men jag har inte en aning om det exakta antalet. Det känns som att du vill ha många på din "lista".
    Jag själv hade sex för att lusten infann sig. 
    Intressant resonemang men totalt felaktigt. Jag är så pass gammal att jag inte känner ett behov av någon slags skrytlista som du verkar vilja få fram. Jag, precis som du, har sex för att man har lust, inte för att bara komma upp i en hög siffra.
    YummyMami skrev 2012-07-29 13:27:35 följande:

Oj vad du står i då, eller ligger på?
    Haha, din filur

• Rakad Apa
    Pinguicula skrev 2012-07-29 12:28:19 följande:
    "Roligt" att många antar att TS är tjej och därmed blir extra äcklig.
    Ja, det är komiskt och tragiskt. Är tydligen mindre ok för en tjej att ligga runt. Märkligt resonemang en del folk har. Och att en del  utgår från att jag är tjej, WTF?? Demon
    Anonym (Mats) skrev 2012-07-29 12:59:23 följande:
    Ditt argument faller ju direkt, eftersom inte många alls tycker att ts är äcklig. Jag däremot tycker att det är avtändande med kvinnor som har knullat runt mkt.
    Är lite nyfiken bara, tycker du att det är mer äckligt när fruntimmer knullar runt än när män gör det?

• Rakad Apa
    Anonym (Mats) skrev 2012-08-07 00:48:52 följande:
    Om snubbar knullar runt skiter väl jag i, dem ska jag ju inte bli tillsammans med eller pippa med ändå.

Vad skulle du tycka om...ja t.ex. om din brud hade knäckat som proffsluder?
    Definiera proffsluder.
  • Rakad Apa
    Anonym (hm) skrev 2012-08-07 00:58:25 följande:
    Ok, nästa fråga: Varför håller du räkningen då? Och startar en tråd om antalet om det är oviktigt för dig?
    Jag kan säga att jag skulle inte ens under pistolhot skulle lyckas minnas hur många jag har använt.
    Du räknar = It matters.

På frågan i TS är svaret NEJ förresten. Men använd kondom for god´s sake.   Solig
    Jag vet inte, har bara blivit så. Har även koll på hur många förhållanden jag har haft i mitt liv, är även det märkligt i dina ögon? De flesta av mina vänner har någolunda koll på hur många man har legat med, så för mig är det inga konstigheter. Och det är ju inte antalet i sig som gjorde att jag startade tråden utan att jag blev kallad äcklig, annars hade jag ju gjort nåt tråd som t ex "hur många har du legat med" eller dylikt.

Då får vi hoppas att du inte hamnar i pistolhot då och yes, pökpåsen är min bästa vän!
  • Rakad Apa
    DesJoh skrev 2012-08-07 19:19:15 följande:

Ja, det är mycket.

Jag är 14 år äldre än dig = 42 år. Jag har haft sex med 6 st - den 6:e har jag sex med fortfarande = min manGlad 
    Eller så är det kanske du som har haft sex med få?
  • Rakad Apa
    DesJoh skrev 2012-08-08 12:01:41 följande:

Ganska många verkar det som.......
    Bara för att man har legat med "många" så innebär det ju inte att man inte har någon standard på de man ligger med Må ju vara kräsen!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?