• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

HäxanSurtant skrev 2011-06-15 12:12:41 följande:
    Faktum är att även DHL killen är ju söt och rara, så två budkillar, två lamm varav en sköter trädgården..

Vad saknas, en kock kanske och en städpojke som komplement till städhunden Obestämd

men dig skulle jag gladeligen dela dom alla, hela sommaren så du fick blomma ut och bara vara anna hela dagen lång
    DHL? Där jobbar jag med
  • Rakad Apa
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 10:43:36 följande:
    Gråter Nej, jag lider med dig. Hur mår du, kommer du överleva eller har din själ blivit för ren nu, hur svärtar man ner dig igen så du blir som folk, grupp onani eller hur gör man???????

Gillar dock din egenskap med att inte äta frukost... sån onödig uppfinning.. bättre man äter frulle/lunch/middag/kvällsmat ihop vid ett senare tillfälle
    Haha, mår fint! Min själ är redan svart som synden. Så ingen anledning till oro!
    Jag sover hellre 20 minuter extra än att ¨gå upp tidigare och käka frulle. Skönt att sova jue!
  • Rakad Apa
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 12:48:44 följande:
    Ehhh Tyst Hmmm men du kör inte budbil va.. Fan jag dör om om du heter Rickard och kör budbil!!! Så nu har vi bestämt att du heter Stina och kör traktor! Okej!
    Nej då! Inte budbil, så du kan slappna av! Haha, snällt att ge mig ett tjejnamn
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-16 00:00:38 följande:
    Jaa en pensionerad Bosse skule ju vara den ultimata hämnden mot Grannen! Fst jag vet nte riktigt vad grannen gjort, men jag känner ett stort hat mot honom! White Trash - jag gillart! Men då måste vi flytta till husvagnen och bo på stranden hela sommaren med 7 ongar medans vi röker och super iklädda endast trasiga/sönderklippta Iron Maiden-tröjor!!
    Va fan!!! Maidentröjor är inte WT!!!!!!!!!! Förvånad
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-16 01:34:52 följande:
    Meh joooooooooooo en SÖNDERKLIPPT maidentröja! Det kan få vara fågeln PIIP istället då! Nöjd???
    Vem fan är PIIP?? Så har tant fått ligga nåt på sistone? Själv är det fortfarande #34, damn!!! Cool
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-16 01:46:29 följande:
    Piip är den gula lilla fågeln som den svartvita katten alltid försöker äta upp men alltid misslyckas och får stryk av sin matte! *hallååååååååååååå*

Nope inge ligge här inte Gråter 
    Jag har lagt en förbannelse över dig så du inte KAN ligga med någon förrns jag ar varit nr 35! 
    Good luck Chuck! 
    Jaha, men är du säker på att han heter piip? Hade en sån PEZ-grunka när jag var liten med fågeln på, bra skit! Svartvita katten heter för övrigt Sylvester

Aw, stackars! Kyss Men då är du ju oskuld, om man inte har fått ligga på en månad så blir man automatiskt oskuld igen. Det hävdar min syster, jag är dock rätt skeptisk till den teorin.

Förbannelse? Damn you woman!!!!! {#emotions_dlg.djavulsk} Oj då, får vi se till att ligga snarast!!
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-16 02:00:41 följande:
    Meh! Vi är ju som värsta perfekta paret - snacka om att komplettera varann! Piip och Sylvester! Så var det ja Cool

Ja alltså mer än 2 månader nu Gråter Jag håller med syste din och hävdar att "tror du mig inte får du helt enkelt testa då"

Aaaah du skulle bara veta - när kommer du??? 
    Haha, 2 månader är ju en halv evighet!! Du lär ju klättra på väggarna vid det här laget
    För fan, jag kommer snarast! Cool Blir ju stressad nu när du har lagt en förbannelse över mig!
  • Rakad Apa
    HäxanSurtant skrev 2011-06-16 10:20:54 följande:
    Åhhh TS har bytt bild, sååå fin sååå

Har försovit mig!!!! Skrikandes Jag hatar att inte få tid så det räcker på morgonen, hela dagen bli bajs när jag måste stressa på morran!!!! Blä..................
    Tack, har faktiskt den bilden tatuerad på benet Det suger stenhårt att försova sig, jag blir alltid så grinig då!
    Är ledig idag och imorrn, skönt som faaan!!!
    annawestergren skrev 2011-06-16 11:09:42 följande:
    Komsi komsi! Enda sättet för dig att bli av med förbannelsen är just att ha sex med mig, ett par gånger eller resten av ditt liv det låter jag förbli osagt! Cool
    Haha, okey! Men, är du bra i sänghalmen då? Vore ju trist om du låg som en död sill nu när jag har så stora förväntningar
  • Rakad Apa
    Joppelina skrev 2011-07-06 01:12:09 följande:
    Meh nu är du superduperäcklig jueee Kräks

Vem var den olyckliga? Flört

Haha, jag trivs med att vara "äcklig" Flört

Olyckliga?  Hon är en tjej från Iran som jag har börjat dejta. Asfin! Blev förvånad, jag trodde att alla tjejer därifrån var muslimer och gick runt i slöja, men icke! Hon är både piercad och tatuerad, nice surprize! En tjej i min smak med andra ord!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?