Är jag "äcklig"?
Joppelina skrev 2011-07-06 09:04:59 följande:
Tänkte att vara med en superdupeäcklig psychonaut kan väl göra vem som helst olycklig,, eller,,, nu blev det fel igen,,, 
Låter kanon med tjejen. De flesta Iranier jag känner är inte muslimer och är väl som vem som helst, men många flydde ju därifrån efter revolutionen. Kanske det stannar vid #35 ett tag nu?
Eftersom jag själv inte outat eller ens vet det exakta antalet så får jag väl starta om på nytt kanske. Hade ju celibat i 8 månader fram till maj. Och då ligger jag på +2 i dagsläget

Haha, tack för den!

Om vi fortsätter att dejta så lär det stanna vid #35, hon verkar vara en kanontjej! Time will tell.
Jag känner ingen Iranier förutom henne, så jag hade ingen aning om det. Däremot så känner jag en del turkar och några irakier och de är muslimer. Blev förvånad när hon sa att hon var från Iran eftersom hon är så ljus i huden, men hon sa att hon var persier och dom är väl lite ljusare än araber(?)
8 MÅNADER???? VARFÖR???
Jag hade nog avlidit om jag hade varit utan sex sååå länge! Fy fan! Jag hade samma kvinna i 2,5 år fram till oktober förra året, efter det så har jag varit med 10 st så det blir väl ungefär 1 st / månaden om man slår ut det. Ganska lagom.