• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Joppelina skrev 2011-07-06 09:04:59 följande:
    Tänkte att vara med en superdupeäcklig psychonaut kan väl göra vem som helst olycklig,, eller,,, nu blev det fel igen,,,  Drömmer

Låter kanon med tjejen. De flesta Iranier jag känner är inte muslimer och är väl som vem som helst, men många flydde ju därifrån efter revolutionen. Kanske det stannar vid  #35 ett tag nu?
    Eftersom jag själv inte outat eller ens vet det exakta antalet så får jag väl starta om på nytt kanske. Hade ju celibat i 8 månader fram till maj. Och då ligger jag på +2 i dagsläget Flört

Haha, tack för den! Du är nog omedvetet ond! Cool

Om vi fortsätter att dejta så lär det stanna vid #35, hon verkar vara en kanontjej! Time will tell.
    Jag känner ingen Iranier förutom henne, så jag hade ingen aning om det. Däremot så känner jag en del turkar och några irakier och de är muslimer. Blev förvånad när hon sa att hon var från Iran eftersom hon är så ljus i huden, men hon sa att hon var persier och dom är väl lite ljusare än araber(?)

8 MÅNADER???? VARFÖR??? Förvånad Jag hade nog avlidit om jag hade varit utan sex sååå länge! Fy fan! Jag hade samma kvinna i 2,5 år fram till oktober förra året, efter det så har jag varit med 10 st så det blir väl ungefär 1 st / månaden om man slår ut det. Ganska lagom.
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-17 00:53:01 följande:
    <--------------- Död sill! Ledsen, men du kanske vill lära mig hur man gör?

Jag är en bra lärare Cool Men bara så du vet, #35 är redan tagen Förvånad
  • Rakad Apa
    Joppelina skrev 2011-07-06 14:19:32 följande:
    Självvalt efter lite väl promiskuöst leverne Flört

Behövde en paus och gjorde det valet,, lite inspirerad av SLAA tankegång

Haha, kan man få nog av promiskuöst leverne ?
    Vad är SLAA?? Drömmer
  • Rakad Apa
    Frida Josefin skrev 2011-08-02 19:57:17 följande:
    Jag är 22 år och har haft sex med 2 st. Då räknar jag inte med oralsex. Isf har jag haft 4 st.
    Känner mig som en hora.. Nej, jag skojar inte:(
    Detta pga att jag inte haft ett förhållande med ngn av killarna.
    Haha, what?? Seriöst!? Vad spelar det för roll om man har sex i ett förhållande eller ej?

Har i skrivande stund haft sex med 36 stycken, alltså 2 mer efter att jag skriv tråden. Jag känner mig inte som en hora
  • Rakad Apa
    HäxanSurtant skrev 2011-08-02 20:41:58 följande:
    Fast lite slampig kanske Drömmer
    Kanske, but i like it
  • Rakad Apa
    Anonym (hum..) skrev 2011-08-02 20:44:24 följande:
    Äcklig? Nej. Slampig? Ja det tycker jag nog.

Dessutom är jag lite förundrad över folk som har haft sex med så många olika partners. Är ni inte rädda för sjukdommar? Graviditet? Är det bara "lek" för er eller tänker ni någonsin på riskerna?
    Har alltid en kondom i plånboken så jag oroar mig inte
  • Rakad Apa
    jacken skrev 2011-08-02 21:14:48 följande:
    Behöver man ha sex med så många så beror det säkert på osäkerhet eller någon typ av behövande skrik på hjälp..

MEN OBS trivs du med detta och vill fortsätta erövra så är det upp till dig.. Njut och ha kul samt skönt bara du berättar för respektive / partner...
    Nu är du ute och cyklar min vän, jag tycker helt enkelt bara om att knulla.
  • Rakad Apa

Nr. 38 är avklarad!!

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Rakad Apa
    Anonym skrev 2011-09-09 19:47:54 följande:
    äcklig var väl inget bra ord, men mjo, jag tycker 34 är många...
    Fast sedan jag startade tråden så har jag ju varit med 4 till! Drömmer
  • Rakad Apa
    Lollo36 skrev 2011-09-09 23:08:22 följande:
    Åh nej! Plånboken är ju det sista stället man ska ha dem på, har ingen lärt dig det?
    Jaha, det visste jag inte! Varför då?
Svar på tråden Är jag "äcklig"?