• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Päronsylt skrev 2011-06-07 01:29:52 följande:

men jag får nog säga att du varit rätt lugn trots allt :o

jag blev av med oskulden som 21 åring och hade ett förhållande på tre år.. men efter det så har jag hunnot med mina erövringar. ;) det var värre det. :p

Jag har väl perioder då jag har mer sex än annars. Går upp och ned, men tiden efter mitt senaste förhållande så  har jag väl haft sex med 1 person per månad i snitt tror jag.
  • Rakad Apa
    Anonym (tjej) skrev 2011-06-07 01:31:11 följande:
    Både ja och nej. Var väldigt ung när jag träffade min första kille (inte halvan utan killen efter) och därefter träffade jag mannen som jag gifte mig med, så jag var aldrig singel på riktigt däremellan.

Nu är jag skild sedan ett tag tillbaka men har inte tid att träffa någon, varken för sex eller förhållande Obestämd. Allt annat måste göras, men vem vet jag kanske haffar någon för ett ONS i sommar när barnen är hos sin pappa Flört.

Det var det jag menade med att jag hoppas kunna komma upp i fyra, alltså få tiden att räcka till för att träffa någon.
    Varken tid för sex eller förhållande? Herregud människa
  • Rakad Apa
    Päronsylt skrev 2011-06-07 01:34:38 följande:
    Hahaha, man kommer ingenstans med att vara pryd vet du väl? :p Rakt på sak ska det vara. "Ska vi gå hem och knulla?" Så är det klappat och klart.. Oftast. :p
    Haha, det vore ju det bästa. Men oftast funkar det inte för oss killar att säga det till tjejer, då får man vara smidigare med orden...
  • Rakad Apa
    hedersknyffel skrev 2011-06-07 01:39:54 följande:
    För mig och min bekantskapskrets var (i ung. din ålder) 34st nog lika vanligt som 2,105,45,15, eller 5st. Det som jag tycker är mest otroligt är att du faktiskt vet att du legat med exakt 34st.
    Haha, jo jag håller räkningen faktiskt. Lite ovanligt kanske?
  • Rakad Apa
    Päronsylt skrev 2011-06-07 01:44:04 följande:
    Det är för lite. Visa vad du går för nu människa! ;) *retas*
    Till mitt försvar så måste jag påpeka att några veckor efter att jag blev singel så fick jag hem 2 st brudar på samma gång!
  • Rakad Apa
    Anonym (tjej) skrev 2011-06-07 01:44:09 följande:
    I know, tragiskt liv! Skäms
    Det löser sig ska du se! Tänk positivt!
  • Rakad Apa
    festia skrev 2011-06-07 01:44:34 följande:
    Åh herregud, jag hade nog blivit helt desperat om jag var du och gått på första bästa, typ Bertil, 75...
    Haha, hett!! Bertil skulle väl bli överlycklig
  • Rakad Apa
    Päronsylt skrev 2011-06-07 01:47:00 följande:
    Beror juh på vilken tjej man pratar med. ;)
    Sant, men man vill ju inte riskera en örfil på krogen!!
    annawestergren skrev 2011-06-07 01:47:43 följande:
    Du har bergs en sån där black-book Har ett par killkompisar som körde hela alfabetet en sommar hahahah och skrev ner alla i en liten bok! Idioter!
    Nej då, haha. Black-book? Låter som att dina killkompisar har nånting dom måste bevisa för sig själva eller nåt. Cool Jag kommer inte ihåg namnen på vissa av mina erövringar, men jag kommer ihåg var och hur jag träffade dom.
    festia skrev 2011-06-07 01:49:58 följande:
    Haha ja, man har ju en del kassa ons bakom sig. Jag kommer ihåg en gång för flera år sedan när jag hade det mysigt med en kille. Helt plötsligt frågade han om han fick kissa på mig. Jag kom av mig lite där, men sa bestämt nej. Problemet var att han fortsatte tjata så det förstörde allt och jag gick hem. Typ så.
    Kissa på dig? Haha, what???

• Rakad Apa
    Päronsylt skrev 2011-06-07 01:51:29 följande:
    Hade du träningsvärk sedan? Det har jag haft efter mina trekanter.. Knappt kunnat gå. :p
    Nej, det gick rätt bra faktiskt. Dock var det sjuuukt trångt i sängen, jag har bara en 90 säng så med 3 stycken i sängen så blev det ganska osmidigt! Men det var en trevlig erfarenhet.
  • Rakad Apa
    festia skrev 2011-06-07 01:52:18 följande:
    Mmm old man balls......
    Haha,  Skrynklig gammal hängpung! Nice Tungan ute
    Undrar om gamla gubbar sprutar? Eller kommer det bara damm istället? Cool
    Usch! Nu fick jag jobbiga bilder i huvet, haha.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?