• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Krokig Krokofant skrev 2011-06-07 09:40:16 följande:
    Knulla på dude :)
    Will do!! Cool
  • Rakad Apa
    Här och nu skrev 2011-06-07 10:24:06 följande:
    Jag gillar också sex men har det med den jag älskar. Vissa skulle behöva lite sexualmoral i skolan.
    Sexmoralism är överskattat och hör inte hemma i ett samhälle år 2011
  • Rakad Apa
    Här och nu skrev 2011-06-07 10:24:06 följande:
    Jag gillar också sex men har det med den jag älskar. Vissa skulle behöva lite sexualmoral i skolan.
  • Rakad Apa
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 13:20:09 följande:
    Oj, dubbelpostade Förvånad
  • Rakad Apa
    luckynumber skrev 2011-06-07 11:17:29 följande:
    Om vi säger att ts blev av med oskulden som 16åring (är väl vanligaste åldern fortfarande?) så har hon haft 12år på sig att ligga och det nnebär att hon har haft 2,8partners/år, det skulle jag varken vlja kalla lösaktigt eller äckligt!
    Jag är en dude!!! Cool
  • Rakad Apa
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 13:42:22 följande:
    Oj, det var riktigt, riktigt många...

Vad beror det på att du har ett sådant behov av att vara med olika män? Jag tror nog att du behöver en varm själ att prata med om detta, för det du gör låter inte hälsosamt. Tänk på att din kropp är värdefull så smutsa inte ner den.{#emotions_dlg.flower}
    Jag är är en man och har bara varit med kvinnor!! Min kropp är mitt tempel och den blir inte smutsig av att jag lägrar kvinnor!
  • Rakad Apa
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 13:50:53 följande:
    Nej det är ju bara kvinnor som blir smutsiga av män? xD *ironi*
    Ja om de inte duschar efteråt Cool
  • Rakad Apa
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 13:56:39 följande:
    Vattnet och tvålen från duschen kan aldrig tvätta bort hur många kukar en kvinna haft i sig eller hur många fittor en man har doppat.
    Och vad spelar det för roll? Mitt ex hade varit med 50+ och hon var en gudinna i sängen. Är hellre med en tjej med erfarenhet än tvärtom.
  • Rakad Apa
    Anonym skrev 2011-06-07 13:55:46 följande:
    JA, du är äcklig oavsett om du är en kvinna eller man.....
    Hehe, kul att du markerade din skrift med fet stil. Som om man skulle ta dig mer seriöst då liksom Cool
  • Rakad Apa
    Ulf Harrys Farsa skrev 2011-06-07 14:00:20 följande:
    TS en som säger så är bara bitter och avundsjuk för att du haft så mycket mer sex än vad dena nånsin kommer att ha.
    När jag var 28 var jag säkerligen i samma liga eller värre, förträngt en del från den tiden :)
    Hon som kallade mig äcklig är ju ganska pryd så det stämmer kanske
Svar på tråden Är jag "äcklig"?