• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

annawestergren skrev 2011-06-07 02:20:03 följande:
    Måste bara fråga - tycker någon att den är snygg? Usch jag tycer killars kön är fula.. Karlar är sexigast när dom har kallingar eller shorts med bar överkropp!
    Har fått komplimanger över min pjäs, även efter att den "gick sönder". Den fick ju en annorlunda form efter det Drömmer men personligen så kan jag inte se något snyggt med penisar öht!!
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-07 02:21:38 följande:
    Told ya!
    Hon är farlig den där!
    Ja, smisk ska hon ha den elakingen! Demon
  • Rakad Apa
    Borttagen användare skrev 2011-06-07 02:24:21 följande:
    hmm.. alltså beror väl helt på hur länge man varit sexuellt aktiv osv.. 34 låter inte som så mkt. duktigt att hålla räkningen.. om vi säger ud varit sexuellt aktiv sen du var 18 så är det 3,4 per år.. ingenting..
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-07 02:27:53 följande:
    Asså jag kan väl tycka att den är snygg och sexig när den är hård visst, men asså, ja jag vet inte beror ju lite på formen också... Men det är ju bra att du får komplimanger - kan du gå med huvudet högt och breda smilet Flört 
    Men tycker inte ni tjejer att pungen är fulare än snoppen då? Jag menar en skrynklig hudpåse med 2 nötter i kan ju inte vara en turn on direkt, eller?
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-07 02:29:03 följande:
    Ohyes!!!! Wanna help? Drömmer
    Lätt! Skrattande
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-07 02:30:32 följande:
    Äh nu drar jag, ska hångla med kudden! Ha de alla coola!

Hjärta 
    Sov gott o dröm sött! Nalle
  • Rakad Apa
    festia skrev 2011-06-07 02:31:21 följande:
    annawestergren skrev 2011-06-07 02:29:03 följande:
    Ohyes!!!! Wanna help? Drömmer
    *snor Bertils rullator och springer som vinden*
    Haha, tycker du är lite elak mot Bertil! Först förför du honom, sen snor du hans rullator!
  • Rakad Apa
    festia skrev 2011-06-07 02:33:40 följande:
    Nämen fatta vad tråkigt det skulle vara utan ett daskande bihang liksom!
    Du är sjukt kul
  • Rakad Apa
    Anonym (tjej) skrev 2011-06-07 02:59:06 följande:
    Oj vad ni har skrivit den senaste timmen. Ska gå och lägga mig nu men siffrorna här ovan kommer nog skjuta i höjden när alla präktiga moraltanter på fl vaknar imorgon bitti. Glad

God natt! Nu ska jag försöka sova, kanske hittar min fyra i sömnen Solig 
    Sov gott
  • Rakad Apa
    Anonym (sorglig lirare) skrev 2011-06-07 08:19:55 följande:
    det låter ju inte riktigt klokt!
    inte nog med att du har vett att ligga med 34st innan du fyllt 30, du BERÄTTAR det också (fina flickor pratar inte om sex, de har det ändå)....snacka om att ge vapnet i handen på folk!
    hahahaha... hoppas inte fler är så dumma att de pratar öppet om sina sexuella lösa förbindelser.....
    Fina flickor pratar inte om sex? Jag är ju ingen flicka, utan en herre i mina bästa år.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?