• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 14:03:55 följande:
    Jadu... en del värderar sexuell njutning högre än värdighet och ÄKTA kärlek...
    ...och en del skriver en massa nonsens om sånt de inte har nån aning om *pekar på dig* Cool
  • Rakad Apa
    lövet2 skrev 2011-06-07 11:36:17 följande:
    Han kunde ha använt sitt sunda förnuft (om han har något). Många människor är lättchockade, och TS hade kunnat slingra sig ur den frågan om han velat.

Jag är inte särskilt lättchockad. Men om en person skulle berätta att hon brukar peta sig i näsan och sedan käka upp snoret, så skulle jag tycka att hon var dum i huvudet. Jag vill inte veta att hon ägnar sig åt näspetning, och majoriteten av svenska folket skulle troligen tycka att hon var svinäcklig. Att då berätta det i ett sällskap, tyder på dålig social kompetens.
    Du är helt ute och cyklar. Det är ju inte precis som om jag skulle droppa den bomben på en nobelmiddag, nu var det ju så att vi var ett yngre gäng på jobbet som diskuerade detta, och alla var ärliga och öppna. så jag ser eller såg ingen anledning till att ljuga eller hålla käften eftersom vi brukar kunna diskutera allt möjligt i våran umgängeskrets på jobbet.
  • Rakad Apa
    HonSomVet skrev 2011-06-07 14:16:03 följande:
    Frågar nästa kille mig hur många jag haft sex med och jag svarar sanningsenligt och han börjar muppa sig, kommer han få sparken på ungefär tre röda sekunder.
    You go girl!!!
  • Rakad Apa

Jag är ändå lite förvånad, och besviken, att det finns såpass många sexmoralister som tycker att det är äckligt att ha varit intim med "många". 29,32% är betydligt mer än vad jag trodde. Jag hade nog väntat mig att folk skulle vara mer frigjorda sexuellt år 2011.

• Rakad Apa
    Selfish Geene skrev 2011-06-07 16:34:47 följande:
    Det kan ligga en psykisk störning bakom noppade ögonbryn också....
    Cool
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-07 16:40:47 följande:
    Hur gick det med Agda och Bertil? Fina drömmar?
    Kräks   Fy !!
  • Rakad Apa
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 19:54:14 följande:
    Alltså jag skulle ALDRIG kunna ha sex med någon annan än min man. ALDRIG. Han är min ende.
    Om han skulle avlida då, skulle du då aldrig mer ha sex för resten av ditt liv?
  • Rakad Apa
    Aaliyah skrev 2011-06-07 20:31:48 följande:
    Nej, du är inte äcklig. Hur många du ligger med är din ensak. Förstås. Undrar om en kille fått samma reaktion om han avslöjat samma sak.
    Ey, jag ÄR en kille!
  • Rakad Apa
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2011-06-07 20:47:46 följande:
    Jag tycker att det är intressant att en hel del personer i tråden grundar sina inlägg på att TS skulle vara tjej.
    Intressant och komiskt.
  • Rakad Apa
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 20:48:00 följande:
    Jo, förmodligen, men om man KAN så håller man sig till 1 tycker jag.
    Dumheter
Svar på tråden Är jag "äcklig"?