• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Gryndrömmen
    Mollly skrev 2011-07-29 19:43:12 följande:
    Idag tog jag mig till gymmet. Det kändes helt underbart efter en veckas svullande av massa onyttigt. Sprang lite extra idag.

Sen testade jag att göra sallades som jag fick tips om igår. Oj jäklar vad god den var. Fast hade i lite allt möjligt
    Räkor, avokado, spenatblad, rödlök, lime, tomat, gurka, vitlök och tabaso. Hmm tror jag fick med allt. Så jag blanade era två tips. Körde med en klick turkisk yoggi till och två fincrisp. Riktigt mätt blev jag. Så det är min nya favorit sallad. Det var GRYMSkrattande
    Roligt att du tyckte om det, det är en favorit här hemma

Här har det blivit 80 min tung styrketräning och 40 min promenad idag
    ♥ drömmen om ett gryn ♥ 101211 ♥
  • Tullemi

Min träningsdag: crap!
    Slängde bräder med maken (vi byter fasad) sen åt jag en halv pizza Förvånad och sen somnade jag med barnen Tungan ute. Hur mycket jag än älskar dessa fina soliga (vaaarma) dagarna så tar de på mina krafter löjligt mycket. Men nu är jag uppe en stund och ser hur mina nördvänner (ni) har det ikväll . Jag satsar på en lördagsmorgon på gymmet med helkropp styrka och en halvmil på bandet. Ha det gott alla härliga FL-vänner!

Milea 080217 Lucas 100202
  • Mollly
    Gryndrömmen skrev 2011-07-29 21:37:10 följande:
    Roligt att du tyckte om det, det är en favorit här hemma

Här har det blivit 80 min tung styrketräning och 40 min promenad idag
    ja den var bara såååå god. Nu gjorde jag bara till mig själv eftersom att sambon redan hade ätit. Men ska bjuda han på det någon dag. Riktigt smidigt och gott att ta efter ett träningspass.
  • cirkuspuman

God kväll!

Ni är duktiga som vanligt här ser jag  
    Jag har oxå svårt att kara värmen, blir så himla seg och trött Nu har jag haft kidsen själv hemma hela veckan och bara tränat lite sporadiskt men i morgon ska jag allt köra igång med mitt schema ordentligt igen.
    Vi har haft trubbel med lillemans mage så kosten är ett kapitel för sig....jag lever på barnmat känns det som

Jag har en utmaning till er som känner er manade kolla in min blogg http://cirkuspuman.blogspot.com/2011/07/utmaning.html 

cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
  • Mollly
    cirkuspuman skrev 2011-07-29 22:12:42 följande:
    God kväll!

Jag har oxå svårt att kara värmen, blir så himla seg och trött Nu har jag haft kidsen själv hemma hela veckan och bara tränat lite sporadiskt men i morgon ska jag allt köra igång med mitt schema ordentligt igen.
    Vi har haft trubbel med lillemans mage så kosten är ett kapitel för sig....jag lever på barnmat känns det som

Jag har en utmaning till er som känner er manade kolla in min blogg cirkuspuman.blogspot.com/2011/07/utmaning.htm... 
    åh, jag hänger lätt på. Men vad ska man ha som vikt?
  • Gryndrömmen
    cirkuspuman skrev 2011-07-29 22:12:42 följande:
    God kväll!

Jag har en utmaning till er som känner er manade kolla in min blogg cirkuspuman.blogspot.com/2011/07/utmaning.htm... 
    Antog utmaningen
    ♥ drömmen om ett gryn ♥ 101211 ♥
  • Paradigm
    Tullemi skrev 2011-07-29 22:06:26 följande:
    Min träningsdag: crap!
    Slängde bräder med maken (vi byter fasad) sen åt jag en halv pizza Förvånad och sen somnade jag med barnen Tungan ute. Hur mycket jag än älskar dessa fina soliga (vaaarma) dagarna så tar de på mina krafter löjligt mycket. Men nu är jag uppe en stund och ser hur mina nördvänner (ni) har det ikväll . Jag satsar på en lördagsmorgon på gymmet med helkropp styrka och en halvmil på bandet. Ha det gott alla härliga FL-vänner!
    Hur varmt är det egentligen i Sverige?
  • Tullemi
    Fattig student skrev 2011-07-29 22:48:35 följande:
    Hur varmt är det egentligen i Sverige?
    Idag har vi haft ca 28 grader. Nu på kvällen kom det en härlig lätt vind, perfekt temperatur men då skulle det bäras brädor *pffft* (jag bor i Göteborg)
    Milea 080217 Lucas 100202
  • godisgrisen

Sådär ja!

30 min promenad som avslutades med 1 tim styrketräning!! Känner mig nöjd med träningen, maten kunde varit bättre men skit samma....

Körde skiten ur hela kroppen så jag kommer nog inte kunna gå ordentligt imorgon......sweet pain

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!