• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Frukostflingan

Mme Soleil: jag är också en gravid träningsnörd som är i v 8-9.. Jag har hittils mest läst i tråden eftersom träningen helt har förstörts av graviditeten senaste månaden. Detta på grund av illamående, magsmärtor och blödningar. Jag har redan fått starka rekommendationer av läkaren att inte springa eller göra saker med hopp eftersom jag fick en kraftig blödning i samband med ett löppass. Börjar smått vakna till liv igen och idag ska jag köra igång lite försiktigt. Man får nöja sig med det man kan göra liksom.

Jag förstår precis vad du menar med att tycka det är trist att inte kunna träna lika hårt längre. Tur att det är en begränsad tid :)

• Mollly

Snart bär det av för lite träning. Känns behövligt efter gårdagen.
    Först åt vi kinamat och sen gick vi på bio och åt annat skit Skrattande Men så härligt att få komma iväg lite.
    Dessutom hade han bokat biljetter till en film som jag har tjatat om länge, som han inte alls ville seHjärta

• Tullemi
    Fattig student skrev 2011-08-20 06:46:26 följande:
    Nu kommer jag med ett sent svar, men jag tycker att det är att föredra varför allt annat snacks. =)) Sedan beror det ju på vilken mängd du äter och vilka resultat du vill uppnå.
    Ingen stor mängd. Men vi skulle kolla på film och maken satt med Coca-Cola, ostbågar och lösgodis och jag ville också ha nåt. Jag valde då micropop och Paulúns superjuice istället. Jag tycker det var ett hyggligt val under omständigheterna
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi

..glömde rapportera om min morgonträning .... gick iväg supertrött, körde helkropp styrka (hann inte med löpbandet ) och kommer hem energisk, pigg och glad . Underbart!!!

• Paradigm
    Tullemi skrev 2011-08-20 10:07:32 följande:

..glömde rapportera om min morgonträning .... gick iväg supertrött, körde helkropp styrka (hann inte med löpbandet ) och kommer hem energisk, pigg och glad . Underbart!!!

• Paradigm

Klar med min träning! Behöver ju knappast skriva vad.

Gjorde en förbannat god proteinshake efter träningen som bestod av fryst mango, frysta hallon, en halv mogen banan, en skopa vanilj proteinshake och 2 dl mjölk. Supergott! Skrattande

• Tullemi
    Fattig student skrev 2011-08-20 11:35:02 följande:
    Klar med min träning! Behöver ju knappast skriva vad.

Gjorde en förbannat god proteinshake efter träningen som bestod av fryst mango, frysta hallon, en halv mogen banan, en skopa vanilj proteinshake och 2 dl mjölk. Supergott! Skrattande
    Jag ska köpa vaniljsmak på mitt proteinpulver nästa gång. Många fler blandningsmöjligeheter ju
  • Jennnyn

Tredje träningsfria dagen! Klättrar snart på väggarna, men jag tänkte ta en lång promenad om en stund! Fortfarande ingen röst....

• Tullemi
    Jennnyn skrev 2011-08-20 11:51:32 följande:
    Tredje träningsfria dagen! Klättrar snart på väggarna, men jag tänkte ta en lång promenad om en stund! Fortfarande ingen röst....
    Tur du kan skriva av dig här då Vi "hör" dig.
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!