• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • MissKaos
    Tullemi skrev 2011-08-23 21:15:43 följande:
    Jag vill bli av med Oskyldigmin Suutno TC1 omnån är intresserad.............
    Posta aden bara!  Nej, jag vill inte ha en Suutno..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Tullemi
    MissKaos skrev 2011-08-23 21:17:21 följande:
    Posta aden bara!  Nej, jag vill inte ha en Suutno..
    ommä
    Milea 080217 Lucas 100202
  • MissKaos
    Tullemi skrev 2011-08-23 21:26:18 följande:
    ommä
    Mina sega felslag.. Men det går fort iaf!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Tullemi
    MissKaos skrev 2011-08-23 21:27:46 följande:
    Mina sega felslag.. Men det går fort iaf!
    Haha, lugnt! Tänkte bara kränga ett felköp....
  • MissKaos
    Tullemi skrev 2011-08-23 21:31:30 följande:
    Haha, lugnt! Tänkte bara kränga ett felköp....
    *s*
    Tradera?

Kanske är ngn annan i tråden som är intresserad?

MIn man verkar tycka klockan är för dyr
  • Tullemi
    MissKaos skrev 2011-08-23 21:36:24 följande:
    *s*
    Tradera?

Kanske är ngn annan i tråden som är intresserad?

MIn man verkar tycka klockan är för dyr
    Min har inte GPS, vilket hade varit bra. Men..jag känner bara att jag inte kommer att använda den så..
    Anyways, vinet vann just ikväll, men jag har plockat och haft mig här hemma så lite rörelse har det varit. Snart är det dags för att sova.
  • ETSS

Godmorgon! Vi har ljuvligt väder här idag och jag funderar på powerwalkingens vara eller icke vara. Benen absolut svider idag, så ja, andra dagen är värre efter kettlebellande.
    Antar att det inte blir bättre av att sitta hemma och sitta. Eller?
    Jag vet faktiskt inte om jag söker stöd att sitta hemma hopfisen idag eller om jag söker motivationsstöd, jag antar att det senare ändå är att föredra Glad

• ETSS

Förresten får jag främmande av en viktminskningskompis i eftermiddag. Vi var 26 stycken då vi började ungefär en tredjedel av oss har försökt hålla lite sporadisk kontakt i alla fall i nu tre år. Det ska bli riktigt kul att träffas, prata minnen av vår mödosamma resa mot målet och äta hamburgare troligen Tomte

• Aprilia1977

Här ligger dimman tjock....

Igår = 35 min bröstträning (sedan åkte jag hem, klockan var mycket = måste sova)

Idag = fått i mig den gröt som inte kokade över i micron, dvs ett par munnar, 3 äggvitor, ett par munnar "proteinpudding".

Lunchen är alltid lite jobbig, äter pedagogiska lunchar med barn och jag tycker att maten hittills lite si och så... fiskpinnar, chicken nuggets, pannkakor etc....

Tar alltid mini av maten och mycket av grönsakerna, vilket känns efter en timme, då är jag hungring som en varg. Hade med mig egen mat igår och kl 16 värmde jag den i micron. Det lustiga är att jag bara hört en av ca 10 som jag hittills känner som tycker att maten är lite dålig... men kocken gör ändå god mat. Jag blir lite kluven.

Så ikväll vill jag verkligen träna spinning, men jag vet inte om orken finns där.

Ha det bäst alla! Och kämpa, idag är en ny dag alla misstag som gjordes igår, ska banne mig inte göras idag! Förstått??? Skrikandes

Äpple

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!