• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Tullemi

Idag ska maken ta inskolningen = LYX!!!! Nu har jag 4-5 timmar att disponera som jag vill och jag har plötsligt ingen aningom vad jag ska göra Tungan ute. Handla? Städa? Tvätta? Nej, jag ska göra nåt ego-aktigt idag.

Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi
    MissKaos skrev 2011-08-24 08:36:50 följande:
    MItt snabbaste tips: Koka pasta och ngn form av frysta grönsker i en kastrull. (man brukar få slå av timern tills vattnet kokar upp igen när man läggeri grönfodret) Slå av. Lägg på en tallrik vält över en bör makrill i tomatsås.
    Färdigt.

Efterätt: Keso med apelsin och kanel.
    Ni är många som gillar makrill på burk. Jag har sen barnsben alltid tyckt att det luktar kattmat (sorry).
  • MissKaos
    Tullemi skrev 2011-08-24 08:41:13 följande:
    Ni är många som gillar makrill på burk. Jag har sen barnsben alltid tyckt att det luktar kattmat (sorry).
    Ja det är som jag och fiskbullar då..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Paradigm

Här blirré träning!  Sedan iväg på lite olika uppdrag! Solig

• godisgrisen

Har hunnit med en skogspromenad på strax över timmen Skönt att variera sig med att gå i skogen, mycket skönare för kroppen, känns inte lika slitsamt för knän och leder

Har ingen motivation till styrketräning idag, hoppas på att den återkommer imorgon, annars så får jag helt enkelt köra på promenader denna vecka och ta nya tag nästa

Har kört så hårt nu i ett par månader så kroppen kan då få vila från styrketräningen en vecka utan problem, så länge jag kör hårt med mina PW's

Har svalt mitt förmiddagsmellis och njuter av en kaffe, solen skiner och jag mår bra

• ETSS
    Tullemi skrev 2011-08-24 08:38:57 följande:
    Idag ska maken ta inskolningen = LYX!!!! Nu har jag 4-5 timmar att disponera som jag vill och jag har plötsligt ingen aningom vad jag ska göra Tungan ute. Handla? Städa? Tvätta? Nej, jag ska göra nåt ego-aktigt idag.
    Helt rätt att göra något ego-aktigt Glad
    Själv måste jag städa, mindre kul..
    Vad blev det för skoj för dig?
  • Tullemi
    ETSS skrev 2011-08-24 12:19:31 följande:
    Helt rätt att göra något ego-aktigt Glad
    Själv måste jag städa, mindre kul..
    Vad blev det för skoj för dig?
    Det blir inte alltid som man tänkt sig. Jag satt med en lyxig räkmacka på kaféet när mobilen ringde: jag fick jobbet jag hade sökt . Jättekul, men jag fick snabbt köra till min gamla arbetsplats och säga upp mig, resan tog tid i lunchrusningtrafiken. Kom lagom hem till att möta maken och sonen på parkeringen. Dottern ska hämtas kl 14. Jaha, där var min lediga tid slut Tungan ute 

Ingen träning hanns med heller.
  • ETSS

Åh, men tur ändå i oturen Glad

Grattis till nytt jobb {#emotions_dlg.flower}

• Tullemi
    ETSS skrev 2011-08-24 13:14:04 följande:
    Åh, men tur ändå i oturen Glad

Grattis till nytt jobb {#emotions_dlg.flower}
    Tack tack Solig
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!