• lille Birger

Mogen kvinna

Tjenare.

Vad är det första du kommer att tänka på när du ser/hör uttrycket "mogen kvinna"?

Jag har lagt tråden här i samlevnadsavdelningen så att ni kan vara anonyma ifall ni skäms över era associationer. Skäms

Tack på förhand!

• Svar på tråden Mogen kvinna
  • The Plantan

Världsvan kanske :p

Love is like Heaven, but hurts as HELL
  • Anonym (mogen kvinna)

Någon som varit med om en del så hon är trygg i sig själv, även i sexuella situationer. Jag tänker också på en kropp som är lite fylligare, där det syns att den är äldre. Men självförtroendet är det viktigaste.  

• Anna Paulita

Någon som är mer trygg med sig själv, har god självkänsla, självkännedom och självinsikt. Och precis som någon annan sa en fylligare kropp. Helen Mirren är en bild som poppar upp, men jag är tveksam till om hon är så fyllig, utan hon är nog rätt smal.:P

• lille Birger
    Anonym (mogen kvinna) skrev 2011-06-20 08:25:43 följande:
    Någon som varit med om en del så hon är trygg i sig själv, även i sexuella situationer. Jag tänker också på en kropp som är lite fylligare, där det syns att den är äldre. Men självförtroendet är det viktigaste.  
    Anna Paulita skrev 2011-06-20 08:46:17 följande:
    Någon som är mer trygg med sig själv, har god självkänsla, självkännedom och självinsikt. Och precis som någon annan sa en fylligare kropp. Helen Mirren är en bild som poppar upp, men jag är tveksam till om hon är så fyllig, utan hon är nog rätt smal.:P
    När jag läser era beskrivningar kommer jag att tänka på Nina Hartley:

• kexkille

40-45 och uppåt till ca 55 ungefär!
    Annars börjar väl en tjej att bli kvinna vid 30..

Fast det är vad jag tycker det!

• The Riddler

En vis, fyllig och lugn kvinna. Med mycket självkontroll.

• Anonym

Någon som tar den där bak ordentligt! :)

• lille Birger
    Anonym skrev 2011-06-20 19:06:09 följande:
    Någon som tar den där bak ordentligt! :)
    HAHAHA, VA?
  • Anonym
    lille Birger skrev 2011-06-20 19:19:09 följande:
    HAHAHA, VA?
    True, so true!
  • lille Birger

Att de gillar att bli tagna bakifrån, fine det kan jag köpa. Men analsex tror jag inte att mogna kvinnor sysslar med, i högre utsträckning än omogna.

Svar på tråden Mogen kvinna