• lille Birger

Mogen kvinna

Tjenare.

Vad är det första du kommer att tänka på när du ser/hör uttrycket "mogen kvinna"?

Jag har lagt tråden här i samlevnadsavdelningen så att ni kan vara anonyma ifall ni skäms över era associationer. Skäms

Tack på förhand!

• Svar på tråden Mogen kvinna
  • giftfri
    Missix skrev 2011-08-24 18:25:12 följande:

Men är inte det killar i 20-25 årsåldern som tycker det?
    För jag menar, män i 50 årsåldern ser ju unga flickor som sexobjekt (grovt generaliserat dock) 
    Nää, det du säger är mest en myt.., visst är det kul att kolla in unga kvinnor, allt snyggt är ju kul att titta på, men jag är rätt säker på att även vi som passerat 50, övervägande gillar en mogen kvinna.., vi vet ju även vad hon har som de yngre oftast saknar..
    Men absolut är det rätt diffusa begrepp vad en mogen kvinna eller vad som kan sägas vara en ung/gammal, allt faller ju tillbaka på hur du själv uppfattar det.. 
    Fast titta på åldern på de riktigt heta kända sexbomberna, både män å kvinnor, dom är sällan unga, å är dom unga så ersätts dom rätt snabbt av nån annan ung person.. 
    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • Mr Espresso

En mogen kvinna är en tjej som tar för sig i sängen och vet vad hon vill. Sen är kanske inte åldern det viktigaste utan handlingen hon utför

• glad i livet
    Mr Espresso skrev 2011-08-24 18:36:36 följande:
    En mogen kvinna är en tjej som tar för sig i sängen och vet vad hon vill. Sen är kanske inte åldern det viktigaste utan handlingen hon utför
    Vad vill du ha då?, flicksnärta eller mogen kvinna? ..och framför allt , vart hamnar jag?
  • giftfri
    glad i livet skrev 2011-08-24 18:47:08 följande:
    Vad vill du ha då?, flicksnärta eller mogen kvinna? ..och framför allt , vart hamnar jag?
    32 år.., ja du skulle kunna kallas en mogen kvinna, men långt ifrån säkert..
    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • Mr Espresso
    glad i livet skrev 2011-08-24 18:47:08 följande:
    Någonstans mittemellan
  • glad i livet
    giftfri skrev 2011-08-24 18:51:41 följande:
    32 år.., ja du skulle kunna kallas en mogen kvinna, men långt ifrån säkert..
    Sexuellt tycker jag att jag beter mig som en kvinna, socialt är jag nog tyvärr flicksnärta
  • glad i livet
    Mr Espresso skrev 2011-08-24 18:53:15 följande:
    Någonstans mittemellan
    Hrmpf
  • giftfri
    glad i livet skrev 2011-08-24 18:59:29 följande:
    Sexuellt tycker jag att jag beter mig som en kvinna, socialt är jag nog tyvärr flicksnärta
    Du behöver inte bry dig, eftersom det inte finns nåt exakt som definerar en mogen kvinna, det ligger hos oss män att själva avgöra det.., tycker nån du är en mogen kvinna så är du åxå det..
  • Mr Espresso
    Missix skrev 2011-08-24 18:25:12 följande:
    Men är inte det killar i 20-25 årsåldern som tycker det?
    För jag menar, män i 50 årsåldern ser ju unga flickor som sexobjekt (grovt generaliserat dock) 
    Ja väldigt grovt generaliserat då
  • Missix
    Mr Espresso skrev 2011-08-24 19:22:24 följande:
    Ja väldigt grovt generaliserat då

Jao men det får man göra lite ibland.
    Jag är dock säker på att många 20-25 åringa killar är väldigt intresserade av 35 åriga kvinnor...
    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
Svar på tråden Mogen kvinna