• lille Birger

Mogen kvinna

Tjenare.

Vad är det första du kommer att tänka på när du ser/hör uttrycket "mogen kvinna"?

Jag har lagt tråden här i samlevnadsavdelningen så att ni kan vara anonyma ifall ni skäms över era associationer. Skäms

Tack på förhand!

• Svar på tråden Mogen kvinna
  • Pentra
    lille Birger skrev 2011-08-28 22:10:32 följande:
    Mognad är inte samma sak som ålder.
    Huv'et på spiken!
  • lille Birger

Tjejer på gymmet som ska hålla på och lasta på mer vikt än vad de egentligen klarar av på skivstången bara för att imponera på killarna som är där och tränar, de är inga mogna kvinnor inte.

• Anonym

En mogen kvinna är en kvinna över 45.

• lille Birger
    Anonym (Pam) skrev 2011-08-28 19:24:41 följande:
    Va? Förvånad Det har jag ju gjort hela sommaren. Är jag onormal?
    Jag tror du skulle behöva analysera varför du gjort som du gjort. Det kan ha med självkänsla att göra.
  • Anonym
    lille Birger skrev 2011-09-17 20:26:16 följande:
    Tjejer på gymmet som ska hålla på och lasta på mer vikt än vad de egentligen klarar av på skivstången bara för att imponera på killarna som är där och tränar, de är inga mogna kvinnor inte.
    Utmärkt skrivet!
  • Anonym

En mogen kvinna är en kvinna som löst gåtan till varför män sitter med en tidning på toan i 45 minuter. ;)

• Erik20

Det jag associerar till när jag hör ordet "mogen kvinna" är en kvinna äldre än 35, väldigt elegant och ser bra ut! 

• Anonym
    lille Birger skrev 2011-06-20 00:28:45 följande:
    Vad är det första du kommer att tänka på när du ser/hör uttrycket "mogen kvinna"?
    Det första jag kommer att tänka på när jag hör uttrycket "mogen kvinna" är att den som sa det måste vara en omogen man....
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-10 14:49:25 följande:
    Det första jag kommer att tänka på när jag hör uttrycket "mogen kvinna" är att den som sa det måste vara en omogen man....
    varför det? Obestämd
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-10 14:54:44 följande:
    varför det? Obestämd
    För de män som är mogna = vuxna i både fysisk och intellektuell bemärkelse håller inte på med "milf-hunting" och ffa så tjatar de sig inte blåa om det på alla möjliga olika forum.
  • Anonym (levalivet)

Haha gillar din beskrivning..så skulle jag beskriva mig själv

Anonym skrev 2011-08-28 05:57:57 följande:
    en mogen kvinna är 40+ och har knullat mycket och är kåt och erfaren

• Anonym (ärlig)

En mogen kvinna är en, kvinna som vågar. Som har sex utan att sitta och hacka som en CD-skiva. Accepterar fantasi sex. Kan ha sex upp mot flera timmar utan uppehåll. Skryter ej, skappar inga problem, överdriver inte med folk, respekterar alla för dem de är ;) ( Och kan rida på en stolpe som fasen )

• ÄlskadeT

När jag hör "mogen kvinna" tänker jag på någon som är över 45 år. Tänker enbart på ålder, inte erfarenhet m.m.

• The Riddler

Mogen kvinna -  40 år eller äldre. Är trygg i sig själv och vet vad hon vill. Har en annan synsätt på livet än unga, ytliga och stroppiga tjejer. En milf "erövrar" man med mental stimulans och humor. Milfens 'hemmaplan' eller territorium är sängen där hon vet bäst vad hon sysslar med och gör allt med självförtroende och bestämdhet.

Så beskriver jag en milf/mogen kvinna ;) 

Svar på tråden Mogen kvinna