Mogen kvinna
Tjenare.
Vad är det första du kommer att tänka på när du ser/hör uttrycket "mogen kvinna"?
Jag har lagt tråden här i samlevnadsavdelningen så att ni kan vara anonyma ifall ni skäms över era associationer. 
Tack på förhand!
Tjenare.
Vad är det första du kommer att tänka på när du ser/hör uttrycket "mogen kvinna"?
Jag har lagt tråden här i samlevnadsavdelningen så att ni kan vara anonyma ifall ni skäms över era associationer. 
Tack på förhand!
Jag är väl en mogen kvinna,nyligen fyllda 50. Kanske lite i mognaste laget...?
Jag gillar inte alls ordet. Ser framför mig en frukt på väg att bli rutten! Men som kvinna och människa har jag betydligt mer att ge nu än när jag var yngre/ung. Mer trygg i mig själv, vågar mer, kan både ta och ge betydligt mer än förr. Så, inget negativt med att bli mogen, tvärtom! Utom själva ordet då!
Och ang analsex: jag TROR att det förekommer betydligt mer hos unga kvinnor inspirerade av nutidens porrfilmer. Trist!
Jag gillar inte alls ordet. Ser framför mig en frukt på väg att bli rutten! Men som kvinna och människa har jag betydligt mer att ge nu än när jag var yngre/ung. Mer trygg i mig själv, vågar mer, kan både ta och ge betydligt mer än förr. Så, inget negativt med att bli mogen, tvärtom! Utom själva ordet då!
Jag fyller snart 40 - anses man som mogen då?
Jag gillar inte heller ordet i sig men jag får bara trevliga associationer ändå - varm, trygg, elegant, självsäker och sensuell ungefär. Sinnebilden av en otroligt het mogen kvinna är för mig Pam Grier. Jag är inte ens bi men hon får mig att överväga den saken.
Hon är född -49. Helt otroligt.
">
Fylliga höfter som omsluts av en åtsittande långkjol tänker jag på.