• lille Birger

Mogen kvinna

Tjenare.

Vad är det första du kommer att tänka på när du ser/hör uttrycket "mogen kvinna"?

Jag har lagt tråden här i samlevnadsavdelningen så att ni kan vara anonyma ifall ni skäms över era associationer. Skäms

Tack på förhand!

• Svar på tråden Mogen kvinna
  • lille Birger

Någon mer som vill svara?   Alla är välkomna Solig

• Vatsyayana

Tänker på en kvinna 40-55 år, lite rund, fyllig bak, åtsittande snäv kjol  Flört, erfaren och ohämmad i sängen.

• glad i livet

En kvinna som kan ta ansvar för sig själv . Samt ser till att ta ansvar över hur hon behandlar sina närstående med.

Alla kvinnor över trettio kan vara mogna i mina ögon, inte alla är det dock.

• giftfri

Kan inte definera kort eller vidare exakt, men jag vet/känner när jag ser en

Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • Garnax

En mogen kvinna lyser av en sexighet småflickor aldrig kan uppbringa.

Älskar att vräka omkull en mogen kvinna, njuta av hennes kropp med både ögon, händer och lem :)

If you correct your mind the rest of your life will fall into place - Lao Tzu
  • Missix

Just ordet "mogen" gillar inte jag. Det känns som fallfrukt typ
    Kvinna är ju rätt coolt att få vara däremot :) 

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • giftfri
    Garnax skrev 2011-08-24 18:14:33 följande:
    En mogen kvinna lyser av en sexighet småflickor aldrig kan uppbringa.

Älskar att vräka omkull en mogen kvinna, njuta av hennes kropp med både ögon, händer och lem :)
    Ja vissa kvinnor går helt enkelt omkring å skriver SEXOBJEKT utan att ha minsta aning om det, å så gott som alla har passerat 30 å ofta börjat närma sig 40 år 
    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • giftfri
    giftfri skrev 2011-08-24 18:21:35 följande:
    Ja vissa kvinnor går helt enkelt omkring å skriver SEXOBJEKT utan att ha minsta aning om det, å så gott som alla har passerat 30 å ofta börjat närma sig 40 år 

Shit, SKRIKER ska de va, å inte skriver.., jälva FL å inte ha en editeringsfunktion Skrikandes
  • Missix
    giftfri skrev 2011-08-24 18:21:35 följande:

Men är inte det killar i 20-25 årsåldern som tycker det?
    För jag menar, män i 50 årsåldern ser ju unga flickor som sexobjekt (grovt generaliserat dock) 
    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • lille Birger

En kvinna som kan klä sig i både string och vanliga trosor.

Svar på tråden Mogen kvinna