Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
Bf idag, gått upp från 56 till 86 kg. Haha. Men det syns liksom inte så mycket. Är lång och så. Tror inte jag har lagt på mig så mycket vätska heller, inte vad jag kan se.
Är dessutom inte ett dugg orolig för att inte gå ner i vikt sen.
Vecka 34 (33+3) Har gått upp 14 kg eller 12 kg. Invägningen hos barnmorskan så låg vikten på 62 kg men hade då mått dåligt och då inte fått i mig någon mat så min standard vikt var typ 64 kg. Är 170 cm och hade en slank kropp med lite rumpa och lår. Dom som vet hur jag såg ut innan får reda på hur mkt jag har gått upp så blir dom fett förvånade, även jag, för det syns ingenstans förutom magen. Allt har fördelats jämt! :D
Vecka 39 och +23 kg ;)
Fick min bebis i måndags!
Hon kom på v 39+2 å då hade jag gått upp totalt 12 kg.
Hade gått ner 9 kg av dessa i morse. Måste ner ca 5 kg till...vill ner lite under ursprungsvikten.
Vecka 37/ 15 kg , de andra två har jag landat på 25-30 kgs uppgång ;)
vecka 25 och ligger just nu på + 3,3kg... Inte farligt tycker jag :)
V 31 (30+0) har gått upp 2 kilo sen vecka 28+6 Men magen låg i kurvan iaf =)
10kg är på bf+7
Gått upp 20 Kg, är på bf+11
Fick mkt vatten i kroppen runt v 30, så då smällde det till rejält på vågen. Från v38 tills nu har inget mer kilo ploppa upp :-P
Ja glömde följer sf kurvan perfekt på mitt linjen. Men har enorma vader, fötter o händer pga vattensvullnad.