Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
V.32 o 7kg!
Graviditet 1: Gick upp 17 kg. Gick ner allt på 4 månader efter förlossningen och fortsatte sen neråt pga amning och barnvagnspromenader. Min "normala" matchvikt kom tillbaka när jag slutade amma och började jobba dock.
Graviditet 2: har gått upp 9 kilo, är i vecka 28. Så det blir nog ungefär som förra gången. Hoppas det går lika lätt att bli av med kilona den här gången. :)
Vecka 20 och har gått upp 15kg redan!!!! 54 kg och 175 cm innan graviditet så behövde kanskelägga på mig lite.
Vecka 20 och har gått upp 15kg redan!!!! 54 kg och 175 cm innan graviditet så behövde kanskelägga på mig lite.
Vecka 36 imorgon, står på +4,7 kilo!
v 21 (20+2) har gått upp 1kg
V.37 11 kg
Jag gick upp +35 kilo sist. Nu har det gått 11 månader sen jag födde och väger mindre än vad jag startade med.
+10kg exakt, är idag i v33 (32+1). Tror jag kommer landa på 13-15kg+ innan bebis tittar ut :)