• Love111

Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?

Hej!
    Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand. 

• Svar på tråden Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
  • Pärla
    LivräddMedStil skrev 2011-10-13 21:38:17 följande:
    Varje torsdag när jag går in i ny vecka. Kan bli lite konstigt ibland beroende på hur man ätit kvällen innan osv.
    Hur mycket ungefär går du upp, eller inget på en vecka?
  • ALLIEVERDO

Jag gick upp 36kg under graviditeten och var en väldigt smal kort tjej innan. ändå fick jag en vecka tidigare.puh

• Hankii
    LivräddMedStil skrev 2011-10-13 14:03:40 följande:
    Trolovade skrev 2011-10-13 13:51:04 följande:
    Vecka 39 och har gått upp ca 7 kg.
    Hur mycket hade ni gått upp i v24? :)
    kommer inte riktigt ihåg Obestämd
  • LivräddMedStil

Tänkte be er om en liten tjänst... om ni orkar... Vi är i desperat behov av en ny tvättmaskin (går började det lukta elektronikbrand om våran också... som om det inte var nog att den kokar kläderna) och har verkligen chansen att vinna en nu. Ni får JÄTTE GÄRNA gå in här och rösta på bidrag 8:
    www.familjeliv.se/Forum-20-178/m61538706.html

Hade varit grymt att få en ny såhär några veckor innan bebisen kommer!
    Stor kram
    <3

• Hankii
    LivräddMedStil skrev 2011-10-14 08:18:24 följande:
    Nej det är ju inte helt lätt att minnas om man inte skrivit upp det. :)
    ne exakt, gick upp massor under förra graviditeten, sen hann jag inte gå ner dom kilona innan jag blev gravid igen, så att ställa sig på vågen är inte någon jag helst gör Glad
  • LivräddMedStil
    Hankii skrev 2011-10-14 08:59:01 följande:
    ne exakt, gick upp massor under förra graviditeten, sen hann jag inte gå ner dom kilona innan jag blev gravid igen, så att ställa sig på vågen är inte någon jag helst gör Glad
    Nä det är ju inte alltid världsroligt då kanske. :)
  • vårankärlek

Vecka 20 (19+4) Och har gått upp ca 4 kg hittills, dock inte vägt mig på en vecka och denna vecka har jag frossat då det varit 3 födelsedagar :) så nu ska jag skärpa mig :)

Svar på tråden Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?