• Anonym (en mamma)

utan underkläder

Hur ofta och när är ni utan underkläder. Vad har ni på er när ni är utan underkläder.

Berätta gärna om hur ni tycker det är att vara utan underkläder mm

• Svar på tråden utan underkläder
  • Anonym (;))
    Anonym skrev 2011-07-11 02:31:23 följande:
    Jag går ganska ofta naken hemma så jag har ofta ingen BH, har C-kupa som ammat 3 barn så de klarar inte riktigt penntestet längre. Jag tycker det kan vara trevligt att gå utna BH ute också, känns lite syndigt med mina styva bröstvårtor som syns.

Trosorna kan jag mycket väl tänka mig lämna hemma  om jag inte har mens och har "lämplig" klädsel, dvs kjol eller klänning som inte är allt för kort, vill ju inte "flasha" för alla.
    Synd att du inte bor i mitt område......väl? Cool
  • Anonym
    Anonym (;)) skrev 2011-07-11 02:40:04 följande:
    Synd att du inte bor i mitt område......väl? Cool
    Dey kanske jag gör, du får väl hålla utkik.
  • Anonym

Jag sover ibland utan trosor, det är skönt. Men vara utan dom under dagtid??? njaaa vette tusan.. Jag tänker mest på om man har flytningar och så. Hur fräscht skulle det vara utan trosor eller trosskydd för den delen? Näe usch! Går fet bort hos mig iaf.

• Anonym

Går naken hemma mest hela tiden. Det är härligt! Ska jag gå ut en kort stund så kan jag gå utan trosor i ett par mjukisbyxor, men bh behöver jag så fort jag ska gå ut, brösten hänger allt för mycket så jag skulle få ganska många konstiga blickar utan :)

• Dixit
    Evablonde skrev 2012-09-28 00:14:36 följande:
    sommartid kan det hända att jag är troslös under klänningen då jag känner mig extra busig med min man.

Sover alltid utan trosor under linnet 
    För mig med, tycker kläder (allmänt) är obekväma, men ibland måste man klä upp sig om inte man stannar hemma;)
  • kivirush

Jag går nästan alltid runt naken hemma. Så fort jag kommer hem så åker allt av. Utomhus så blir det när jag har kjol, klänningt eller mjukisar. Bh går jag oftast utan på sommaren. Men så har jag fasta b-kupor så de sitter där de ska ändå. Min kille älskar när jag går utan, för då kan han trycka upp mig på något avskild plats och ta mig ^^

• Anonym

Jag kan gå utan underkläder väldigt ofta, använder sällan bh för det e så bökigt speciellt nu när jag ammar.
    kan gå utan trosor både i byxor och kjol både hemma och på offentliga platser. Det gör min sambo pilsk och ja det  gör även mig pilsk. Är det inte allt för kalt här hemma så struntar jag helt i kläder :) 

• OlleSQ
    Anonym (en mamma) skrev 2011-07-10 05:14:10 följande:
    Hur ofta och när är ni utan underkläder. Vad har ni på er när ni är utan underkläder.

Berätta gärna om hur ni tycker det är att vara utan underkläder mm
    Hemma är jag nästan alltid naken. I övrigt har jag kallingar på mig, främst för att det håller paketet på plats.
  • Dopeys
    lejon 789 skrev 2011-07-11 02:05:30 följande:
    Jag tycker att det är väldigt sexigt när min fru någon gång går utan trosor under kjolen och sååå sexigt när hon inte har bh under en tröja hemma (stora bröst). För egen del tycker jag att det är väldigt skönt och lite upphetsande att gå utan kalsonger när jag har shorts nu på sommaren. Men jag är ju skamlös

Kan bara hålla med...
Svar på tråden utan underkläder