• Anonym (en mamma)

utan underkläder

Hur ofta och när är ni utan underkläder. Vad har ni på er när ni är utan underkläder.

Berätta gärna om hur ni tycker det är att vara utan underkläder mm

• Svar på tråden utan underkläder
  • Dopeys
    muffan skrev 2012-09-30 20:27:47 följande:
    Där ser man! 

Är man inte nyfiken får man inget veta...
  • Dopeys
    Minxx skrev 2012-09-30 20:44:19 följande:
    Har väl hänt att man har gått till jobbet i kjol och utan trosor, undrar vad kollegorna skulle tänka om de visste och att sova i kläder är inte skönt

Gillar...
  • Dopeys
    Minxx skrev 2012-09-30 20:48:56 följande:
    Kan också vara riktigt fint med kvinnor som går utan BH så att man ser bröstvårtorna genom tyget.

Ahhh... Suck...
  • duntäcke

Jag och min flickvän brukar ha både bh och trosor på dagarna. Det beror på att vi i princip alltid har jeans, känns inte så mysigt att gå utan trosor då. Jag tycker att det ser (och känns) förjävligt ut att gå utan bh, så det har jag alltid på mig. På natten sover vi dock nakna rätt ofta, eller med trosor. Såklart alltid trosor den veckan vi har mens.

• Anonym (Troslös)

Min fru går utan trosor när vi går ut på restaurang i bland. Hon visar det genom att diskret dra upp klänningen eller genom att berätta det när vi sitter i en restaurang. Jättehäftigt! Klart jag blir kåt då! En gång när hon var troslös sög hon av mig i en soffa på en uteservering när ingen såg. Nä, vi är inte 20 år gamla!!

• Anonym

Muffan de va en gullig slida du harHjärta

• PassionForever

Blir troslöst ibland,luftigt och skönt

• Bor nära havet

Jag har aldrig BH på mig. Tycker det är fult, obekvämt och svårt att hitta en bra BH. Dessutom har jag fasta bröst så jag behöver inte stödet, det ser bara ut som en konstig linje på bröstet om jag har BH. Trosor har jag inte alltid, om jag har några tajta byxor så tycker jag det är obekvämt med trosor. Jag har det inte alltid när jag har klänning eller kjol

• carlf
    Bor nära havet skrev 2013-10-13 18:19:51 följande:
    Jag har aldrig BH på mig. Tycker det är fult, obekvämt och svårt att hitta en bra BH. Dessutom har jag fasta bröst så jag behöver inte stödet, det ser bara ut som en konstig linje på bröstet om jag har BH. Trosor har jag inte alltid, om jag har några tajta byxor så tycker jag det är obekvämt med trosor. Jag har det inte alltid när jag har klänning eller kjol
    låter helt underbart mysigt om jag får säga mitt;)
  • Rendez Vous
    Midvinterblot skrev 2011-07-10 11:27:44 följande:
    trosor kan ja gå utan om jag har klänning, kjol eller mjukisar. Bh går jag däremot inte utan.

Tycker de är jätteskönt o ledigt o vara utan =) 
    Och så presenterar du dig so "ganska tråkig" på din sida....
    En varg i fårakläder????
    Eller utan? :)

Svar på tråden utan underkläder