• Anonym (en mamma)

utan underkläder

Hur ofta och när är ni utan underkläder. Vad har ni på er när ni är utan underkläder.

Berätta gärna om hur ni tycker det är att vara utan underkläder mm

• Svar på tråden utan underkläder
  • MrMom

Är underbart när det är bart under en tunn sommarklänning i motljus....så jäkla sexigt!

Tack till all er tjejer som låter oss män att njuta av utsikten! Skrattande 

• Evablonde

Kan vara troslös under en vacker klänning, när vi går på fest för at egga upp mannen mer;), han gillar det extra mycket om jag har ett par svarta stay ups under klänningen...och inga trosor ;)

• Rendez Vous
    Evablonde skrev 2013-11-04 14:10:17 följande:
    Kan vara troslös under en vacker klänning, när vi går på fest för at egga upp mannen mer;), han gillar det extra mycket om jag har ett par svarta stay ups under klänningen...och inga trosor ;)
    Du är sååå grym....Tungan ute
    O jag är så avis på din gubbe... Skrattande
  • Sugen01
    MammatillNicole skrev 2013-10-17 23:01:38 följande:
    På somrarna går jag oftast utan trosor när jag har kjol eller klänning. Jag har sällan trosor under leggings heller. Varma dagar går jag ganska ofta utan bh. Hemma har jag i princip aldrig trosor eller bh

Oj oj. . Dej skulle man vilja umgås med
  • lejon 789
    Evablonde skrev 2013-11-04 14:10:17 följande:
    Du förstår hur du ska göra din man galen Tungan ute
    Och om din man är observant och din klänning tajt så undrar han nog varför dina trosor inte syns...
    Skönt du gillar att vara sexig..  
  • NisseC

Jag är utan kallingar hemma ibland men främst så är min fru utan trosor lite då och då vilket är så sexigt. Specillt när man är ute på resturang

• missan75

Jag har alltid underkläder på mig, sover naken dock.

• Rendez Vous
    missan75 skrev 2013-11-06 08:34:47 följande:
    Jag har alltid underkläder på mig, sover naken dock.

Räknas det?? Flört
  • missan75

Frågan gällde ju inte hur det är när man är vaken. Utan generellt. Jag frågade bara på frågan.

• Rendez Vous
    missan75 skrev 2013-11-06 11:10:05 följande:
    Frågan gällde ju inte hur det är när man är vaken. Utan generellt. Jag frågade bara på frågan.

Nä men om man inte är vaken så kanske det inte räknas att vara naken??Flört
  • Anonym (Lillablå)

Så fort jag kommer hem åker underkläderna av,på somrarna går jag iklädd klänning hemma utan underkläder...och så sover jag naken jämt! Aldrig pj!

• Ermenegildo
    Anonym (Lillablå) skrev 2013-11-07 23:36:48 följande:
    Så fort jag kommer hem åker underkläderna av,på somrarna går jag iklädd klänning hemma utan underkläder...och så sover jag naken jämt! Aldrig pj!
    Är det du, Leif GW Persson?
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • JinXeNs
    Sugen01 skrev 2013-11-06 00:17:27 följande:
    Oj oj. . Dej skulle man vilja umgås med

Min fru gör typ exakt som dig å jag älskart:) lev livet kroppen är naturlig å man ska kunna gå klädd så man trivs utan fördomar :)
  • wilhelm50

Blir så kladdigt utan kalsonger då måste man ju torka upp på golvet när man nätsurfar.

• Rendez Vous
    wilhelm50 skrev 2013-12-03 08:36:26 följande:
    Blir så kladdigt utan kalsonger då måste man ju torka upp på golvet när man nätsurfar.
    Kalsongskott är väl inte bättre???
    Förresten borde din probs gå in under hushållsnäratjänster och omfattas av rut? Spöke
  • wilhelm50
    Rendez Vous skrev 2013-12-03 09:45:38 följande:
    Kalsongskott är väl inte bättre??? Förresten borde din probs gå in under hushållsnäratjänster och omfattas av rut? 

Ja gärna
  • JinXeNs

Min fru går ofta utan sommartid både bh å trosor. Naken hemma varma dagar:) mindre naket under vintern blir de men skippar trosorna ibland å bh. Sj sover ja mest naken ksn gå utan ibland bara. Vill gärna sola å bada nakna så blir vell ensamma stränder eller nudistbad i sommar;)

• Anci

Använder inte trosor eller BH. Gillar det helt enkelt inte. Har mest kjol, klänning eller leggings. Är ingen jeanstjej.

• Evablonde
    lejon 789 skrev 2013-11-06 00:30:35 följande:
    Du förstår hur du ska göra din man galen Tungan ute
    Och om din man är observant och din klänning tajt så undrar han nog varför dina trosor inte syns...
    Skönt du gillar att vara sexig..  
    mm gillar det
    Med i medlemsgrupper Sexnoveller, Hotwife, Eva Blonde sextalk, Evablonde ekonomi
Svar på tråden utan underkläder