utan underkläder
Hur ofta och när är ni utan underkläder. Vad har ni på er när ni är utan underkläder.
Berätta gärna om hur ni tycker det är att vara utan underkläder mm
Hur ofta och när är ni utan underkläder. Vad har ni på er när ni är utan underkläder.
Berätta gärna om hur ni tycker det är att vara utan underkläder mm
Är underbart när det är bart under en tunn sommarklänning i motljus....så jäkla sexigt!
Tack till all er tjejer som låter oss män att njuta av utsikten!
Kan vara troslös under en vacker klänning, när vi går på fest för at egga upp mannen mer;), han gillar det extra mycket om jag har ett par svarta stay ups under klänningen...och inga trosor ;)
Jag är utan kallingar hemma ibland men främst så är min fru utan trosor lite då och då vilket är så sexigt. Specillt när man är ute på resturang
Jag har alltid underkläder på mig, sover naken dock.
Frågan gällde ju inte hur det är när man är vaken. Utan generellt. Jag frågade bara på frågan.
Så fort jag kommer hem åker underkläderna av,på somrarna går jag iklädd klänning hemma utan underkläder...och så sover jag naken jämt! Aldrig pj!
Blir så kladdigt utan kalsonger då måste man ju torka upp på golvet när man nätsurfar.
Min fru går ofta utan sommartid både bh å trosor. Naken hemma varma dagar:) mindre naket under vintern blir de men skippar trosorna ibland å bh. Sj sover ja mest naken ksn gå utan ibland bara. Vill gärna sola å bada nakna så blir vell ensamma stränder eller nudistbad i sommar;)
Använder inte trosor eller BH. Gillar det helt enkelt inte. Har mest kjol, klänning eller leggings. Är ingen jeanstjej.