• Anonym (en mamma)

utan underkläder

Hur ofta och när är ni utan underkläder. Vad har ni på er när ni är utan underkläder.

Berätta gärna om hur ni tycker det är att vara utan underkläder mm

• Svar på tråden utan underkläder
  • Anonym (Q-44)

Beror på tillfället. Om jag skall på dejt och jag vet vad som väntar så kan jag gå utan trosor men då får det inte vara för kallt ute så att jag har klänning eller kjol. I byxor eller jeans är det inget bekvämt och bara skaver. Hemma så går jag ofta naken eller i bara trosor. Morgonrocken är favoriten för jag är alltid lite frusen av mig.

• Dopeys

Kör ibland utan kalsonger under byxorna. Tror i min enfald att det är eggande att inte mötas av något hinder när hon drar ner gylfen...

• Ermenegildo

I alla fall aldrig när jag flyger. Flygkapare brukar be gisslan ta av sig brallorna ner till anklarna för att snabbt få lite koll på dem. Då vill man inte bli avslöjad med att "köra grekiskt". Tål att tänkas på!

It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent
  • Dopeys
    Ermenegildo skrev 2012-09-28 12:13:16 följande:
    I alla fall aldrig när jag flyger. Flygkapare brukar be gisslan ta av sig brallorna ner till anklarna för att snabbt få lite koll på dem. Då vill man inte bli avslöjad med att "köra grekiskt". Tål att tänkas på!

Är kanske tvärtom en bra idé då de flesta flygare är fundamentalister av något slag och det skulle få dem att tappa sitt mål...
  • Ermenegildo
    Dopeys skrev 2012-09-28 12:23:18 följande:

Är kanske tvärtom en bra idé då de flesta flygare är fundamentalister av något slag och det skulle få dem att tappa sitt mål...
    Du menar att de skulle stå som förstenade med tom blick och gapande mun och bara stirra på min kompis medan övriga lätt kunde övermanna dem? Låter i och för sig som en tanke.
  • Dopeys
    Ermenegildo skrev 2012-09-28 12:54:51 följande:
    Du menar att de skulle stå som förstenade med tom blick och gapande mun och bara stirra på min kompis medan övriga lätt kunde övermanna dem? Låter i och för sig som en tanke.

Typ... Må sex vara det rätta vapnet i kriget mot terrorismen... Läs och lär av detta USA... :-P
  • Anonym (Man)

går naken ofta hemma o framför camen mmmm..

• Dopeys

Då dog tydligen den här tråden...

• muffan

Kanske kan väcka liv i den igen!

Jag sover alltid utan trosor... har aldrig BH hemma och ganska ofta utan trosor hemma också. Ute händer nån gång ibland att jag är utan bh o trosor. 

• Dopeys
    muffan skrev 2012-09-29 22:31:36 följande:
    Kanske kan väcka liv i den igen! Jag sover alltid utan trosor... har aldrig BH hemma och ganska ofta utan trosor hemma också. Ute händer nån gång ibland att jag är utan bh o trosor. 

Ahhh... Suck...
Svar på tråden utan underkläder