• Anonym (en mamma)

utan underkläder

Hur ofta och när är ni utan underkläder. Vad har ni på er när ni är utan underkläder.

Berätta gärna om hur ni tycker det är att vara utan underkläder mm

• Svar på tråden utan underkläder
  • Sugen01

Händer ofta att jag är utan kalsonger på jobbet

• Anonym (Mia)
    Bor nära havet skrev 2013-10-13 18:19:51 följande:
    Jag har aldrig BH på mig. Tycker det är fult, obekvämt och svårt att hitta en bra BH. Dessutom har jag fasta bröst så jag behöver inte stödet, det ser bara ut som en konstig linje på bröstet om jag har BH. Trosor har jag inte alltid, om jag har några tajta byxor så tycker jag det är obekvämt med trosor. Jag har det inte alltid när jag har klänning eller kjol

Ja, ungefär samma för mig. Luftigt och skönt utan på sommaren, och att karlarna tittar tycker jag bara är trevligt.
  • Anonym (Tjugotvå)

Jag sover alltid naken, och går som oftast utan bh hemma. På sommaren kan jag dra på en klänning utan något under, är sexigt och så går det fort att dra av i bilen/skogen/på stranden ;)

Sen gillar jag att retas lite med honom om vi ska ut nånstans och lämna trosorna hemma. :)

• engdahl
    Anonym (Tjugotvå) skrev 2013-10-16 23:43:15 följande:
    Jag sover alltid naken, och går som oftast utan bh hemma. På sommaren kan jag dra på en klänning utan något under, är sexigt och så går det fort att dra av i bilen/skogen/på stranden ;)
    Sen gillar jag att retas lite med honom om vi ska ut nånstans och lämna trosorna hemma. :)
    Precis så vill vi män ha det! :)
  • MammatillNicole

På somrarna går jag oftast utan trosor när jag har kjol eller klänning. Jag har sällan trosor under leggings heller. Varma dagar går jag ganska ofta utan bh. Hemma har jag i princip aldrig trosor eller bh

• Mobility

Bh har jag inte så ofta hemma. Skönare utan och sambon gillar att ta på dem utan. Troslös är jag nästan aldrig. Har väl hänt att jag har överraskat någon gång.

• engdahl
    MammatillNicole skrev 2013-10-17 23:01:38 följande:
    På somrarna går jag oftast utan trosor när jag har kjol eller klänning. Jag har sällan trosor under leggings heller. Varma dagar går jag ganska ofta utan bh. Hemma har jag i princip aldrig trosor eller bh
    Wow!!! ;)
  • Sugen01

Oj oj. . Dig skulle man träffa under sommaren,låter super mysigt
  • Anonym (Mia)
    Mobility skrev 2013-10-17 23:06:17 följande:
    Bh har jag inte så ofta hemma. Skönare utan och sambon gillar att ta på dem utan. Troslös är jag nästan aldrig. Har väl hänt att jag har överraskat någon gång.

Hahaha. Känner igen det där med sambon.
  • MrMom
    Då blir 'mummelbyxor' du har på dig.......man ser läpparna röra sig, men man hör inget FlörtSkrattande
Svar på tråden utan underkläder