Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Vilka analyser ni gör - det förmår inte jag att göra! Har snurrat runt ett par år nu, dejtat några stycken, blivit kär och galen och mer därtill i en som inte vill ha mig och haft sex med en som jag enbart dög till mellan lakana. Jag är hyfsat bitter, men dte finns oxå massor av underbara killar där ute på nätet.

Just nu är jag inte så aktiv som vanligt, tar en paus för min egen skull. Jag tar allting för allvarligt. Dock har jag massor av  humor i min presentation och jag ÄR inte djup initialt åtminstone.

E-kontakt har jag trivts bäst med, känns som en hel del seriösa karlar där

• Anonym (Hmm)
    LivingEasy skrev 2011-07-13 12:04:19 följande:
    Kul att ni recenserar de olika seriösa betalsiterna. Jag som trodde mötesplatsen va bäst.

Min bästa polare va med där typ 1 månad, han har aldrig nätdejtat. Han snackade med ca 10-20 st gick på 2 dejter.
    Den första tjejen ville veta hans årslön och det tände av honom (han tjänar bra). Dejt nr 2 är en kanontjej!
    De blir ihop oomgående och passar verkligen ihop.

Jag tänkte att jag kanske skulle ge upp och gå med där, men jag är inte ute efter äldre. Och förstod jag rätt va det så på mötesplatsen. Matsch ska va bättre. men är det samma på tjejfronten ?     
    Om du inte bott så förbaskat avsides hade jag gärna dejtat dig så fort det gick! Du är skitfin
  • Anonym (Hmm)
    LivingEasy skrev 2011-07-13 12:35:34 följande:
    Oj va gulligt! Att du inte ger dig tillkänna ^^
    Du tycker det?
  • Anonym (Hmm)
    LivingEasy skrev 2011-07-13 12:38:43 följande:
    Jag kan ge dig mitt nick på HP så får du veta mer..
    Mer än gärna :)
  • Anonym (Hmm)

Nu har jag åtminstone lagt ut ett foto på en av sajterna och det blev skillnad direkt i antalet besökare - OCH antalet som kontaktar mig. Helt klart ska man ha en bild. Men jag har aldrig velat, bor  på en liten ort och har velat vara anonym. Men chansen att träffa nån måste vara viktigare.

Killarna som kontaktat mig på slutet är dessutom "rätt" killar, så nu hyser jag ett svaaaagt hopp om en dejt. Tyvärr försvann en kille som jag skrev massor till, han har iofs inte varit in på sajten heller på 4-5 dagar. Synd, han kändes riktigt trevlig.

• Anonym (Hmm)
    Mamsis skrev 2011-07-17 09:01:41 följande:
    Han kanske har semester
    Vi får hoppas på det!
    Varför ska det va så svårt att hitta nån???
  • Anonym (Hmm)
    Gulletroll skrev 2011-07-17 09:39:40 följande:
    Jag tror inte man ska fokusera på "att hitta nån" - utan dejta som en galning / njuta av smörgåsbordet och njuta under vägens gång. Tror attt målet är själva vägen, inte att hitta nån... och njuter man under resans gång så kommer det falla sig natulrigt att man hittar den man passar ihop med..

Jo jag vet, lättare sagt än gjort och det kan vara lite lätt provocerade det som jag säger. Men det ligger så MYCKET i det
    men om man u inte kan dejta som en galning så blir det svårare... Jag vill faktiskt träffa nån att dela mitt liv med. Men man kan inte tvinga fram nåt heller, så är det ju.
  • Anonym (Hmm)
    Gulletroll skrev 2011-07-17 10:55:43 följande:
    Alltså om man går med inställningen om att man vill träffa nån att dela sitt liv med så är det ju som bäddat för besvikelse... iallafall om du pysslar med nätdejting. Du är ute på hal is.
    Tror inte bara det gäller nätdejting faktiskt utan det e svårt att man har den inställningen ... jag förstår att du vill träffa nån att dela livet med, vem vill inte det liksom. men man ska nog inte vara så långt i tankarna när man börjar dejta. Det är något som måste komma senare...långt mkt senare. Du ska nog gå igenom en himla masssa stadier INNAN du börjar tänka så ... men I know, lättare sagt än gjort.
    Förstår hur du menar, me målet är ju ändå att hitta nån att dela livet med. Att det sen inte är nåt man gör i första skedet eller ens pratar om är ju sjä'lvklart. Men som ensam mamma är jag oerhört försiktig med nya killar, vill att det ska kännas seriöst från killens håll. Har inte lust att träffa players
  • Anonym (Hmm)
    Gulletroll skrev 2011-07-17 11:04:48 följande:
    Förstår vad du menar.
    Genom att dejta och bli rutinerad så tror jag man kan lära sig genomskåda sånt.
    Problemet är väl bara att finna nån att dejta då! :D (och att kunna göra det, men det är en annan femma)
  • Anonym (Hmm)

Ett pucko igen. Han har sett en ansiktsbild på mig. Och han undrar hur jag ser ut i övrigt? Svarade att jag är kort och jätterund, ställer honom nån fråga om nåt allmänt.. Han svarar inte på frågan, däremot frågar han om min vikt? Svarade att den är alldeles för hög, men att jag försöker göra nåt åt det. Ställer honom en allmän fråga. Han svarar inte, däremot undrar han hur mina former är? Svarade att jag inte gillar att diskutera min kropp, utan att det väl fick räcka med det jag sagt. Take it or leave it och om han söker en fotomodell så har han kommit fel. Han svarar att jag verkar va en trevlig person

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)