Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Bye baby Bunting skrev 2011-07-25 20:25:46 följande:
    Nähä du, it takes at least two to tango, så antingen får du delta eller snällt betala
    Äh, jag gjorde ett försök åtminstone
  • Anonym (Hmm)
    Baginbox skrev 2011-07-25 20:28:39 följande:
    Ämen vaf.. ska man behöva traggla sig igenom 10 sidor i morgon bitti igen? ;)
    Ja, gnäll inte. Vi nätdejtare har ju ändå inte mycket till liv
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (loser) skrev 2011-07-25 20:43:57 följande:
    Oj, har det utvecklats till en flirt- och flamstråd det här? Jag som vill höra om folks erfarenheter på dejtingsidorna . Någon som varit med om något exceptionellt på sistone?
    Jepp, för några sidor var det en tjej som hade fått ett mycket udda brev på en dejtingsida från en kille som var... annorlunda

I övrigt är vi väl eniga om att det finns bra människor lite överallt på nätet, tyvärr är de ganska få
  • Anonym (Hmm)

Oj, ibland händer det saker - snabbt!!!
    Var in på en killes sida, sa ingenting. Därefter var han in till min sida, vi pratade lite, han fick se mitt foto och det visade sig att han ska till min hemstad i morgon och vill äta lunch.

Ska jag? Ingen aning om vem han är eller hur han ser ut.

• Anonym (Hmm)
    Gulletroll skrev 2011-07-25 21:58:30 följande:
    Be om ett kort.
    Ja, men nu var han ju tvungen att logga ut. Hann få ett mobilnummer, kollade ratsit o ingen annan var skriven  på hans adress. Har dock inte bestämt/lovat nåt. Men ett foto vill man ju se, larvig som man är
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (loser) skrev 2011-07-25 22:08:59 följande:
    Anonym (Hmm) skrev 2011-07-25 22:03:34 följande:
    Ja, men nu var han ju tvungen att logga ut. Hann få ett mobilnummer, kollade ratsit o ingen annan var skriven  på hans adress. Har dock inte bestämt/lovat nåt. Men ett foto vill man ju se, larvig som man är
    Kolla  om han finns på Facebook, du har ju namnet..?
    Tur det finns erfarna människor här (eller helt enkelt smatare än mig )
    Jodå, var ju en kille jag kände igen. Vi hade varann på msn för nåt år sen o hade en del gemensamt, men det rann ut i sanden. Kändes aldrig hundra rätt, så vi träffades inte heller. Även då var det han som var "på".
    Backar, men en fin kille är det.
  • Anonym (Hmm)

Inte konstigt ni inte får till det nån gång - ni sover ju ingen skönhetssömn om nätterna!!!

• Anonym (Hmm)
    HäxanSurtant skrev 2011-07-26 02:10:52 följande:
    ahhahahaha sanna skönheter behöver ingen sömn, vi är läckra ändå! Kyss

Skämt åtsido, skall nog sova nu
    Just när du funnit en ny sida full av möjligheter??? Nä nä, buss på nu!!!
  • Anonym (Hmm)
    HäxanSurtant skrev 2011-07-26 02:13:51 följande:
    Fast jag är ju osynlig, för mitt nick är inte granskat ännu.. kan inte se om någon besöker mig osv.
    Tycker nog att du ska gå vidare med detta, se om det går att hitta nåt namn på nån ansvarig på sajten. Ring sen upp och begär att de tar itu med granskningen nu i kväll eftersom du är lite nyfiken på deras utbud
    Varför vänta och vara mesig???
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-26 02:11:26 följande:
    Jag är redan otroligt vacker och jobbar på att gå mer åt det fula så att dejtingvärlden blir lite mer jämlik för er andra.

Dessutom har jag semester och dessutom (igen) ska jag snart åka till Malmö.  
    Och när du kommer fram är det vårtansiktet med puckelrygg som väntar på dig
    Nä, fan vad skoj!
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)