Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
En kille som är helt ny på dejtingsidan - intressant i både ålder och bostadsort - skrev till mig och tyckte att jag hade en härlig presentation (har mkt humor i den) och att jag var jättesöt.
Gick in på hans sida, stod väldigt lite där, mest att han sökte nåt seriöst. Skulle då skriva i hans gästbok och där såg jag vad han skrivit till nån annan om vad han gillar inom sex... Var ju meningen att det skulle stå på hennes sida, men hade hamnat i hans egna (för övrigt en tant, 20 år äldre än mig och 25 år äldre än honom)
Skrev ett inlägg i hans gästbok och tackade för hans vänliga ord, och att han minsann hade en riktigt spännande gästbok - men att jag söker nåt seriöst.
Fcik ett låååååångt meddelande nu på morgonen där han helt förtvivlat inte förstår hur detta kommit in på hans egen gästbok och han inte heller var ute efter enbart sex. Gick in på hans sida, där han nu skrivit lite mer om sig själv och på slutet står det: "Please x, det blev så fel. Hör av dig igen. Please"
Ha ha, så fel det kan bli va?
Klart jag skriver till honom ige. Nybörjare som han är ;) Och vem gillar inte sex?