Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
Anonym (Dejting) skrev 2011-07-12 21:50:22 följande:
Har också stor erfarenhet av nätdejting. Har två barn med två olika pappor och båda träffade jag via nätdejting.Så nu är jag ute och söker igen. Tycker att det är enormt svårt att hitta nån, delvis för att jag i mitt fall har begränsat med ledig tid och delvis för att ...f-n vet inte. Konstiga typer kanske.
Senaste romansen, t.ex. Vi klickade, allt kändes bra. Jag hoppar inte i säng direkt, vill lära känna personen. Trodde att nu, nu har jag verklilgen träffat HONOM. Nix! Visade sig att han fortfarande bodde ihop med sin f.d. flickvän i hennes hyresrätt. Väntade på att få en fast anställning (är egen) för att kunna ta lån och köpa eget bla bla bla. Detta kom fram på 5-e dejten!!! Hallå! Så himla taskigt! Jag höll på att bli kär i honom.
Eller som TS skrev, en trevlig date, flera trevliga dejter med samma person för att sen sluta höra av sig. Jag fattar NADA!
Sen har vi killen som är jätte på, vi träffas på en middag, båda vill träffas igen för det klickade....sen hör han inte av sig....går några veckor så dyker han upp på jobbet....blablabla...får telenummer igen....hör inte va sig...går några veckor han skickar ett sms...då frågar jag rent ut : va fan pysslar du med ? . Jo, då har han problem med ett kk som inte vill släppa. "Men fixa det då först innan du raggar nytt "
Eller killen som jag lunchar med 2 ggr, fikar med och bjuder hem på middag....han har SÅÅÅÅÅ bra kontakt med sitt ex och är där nästan varje dag. Fine jag är inte svartsjuk, har bra kontakt med mina ex...men nåt i magkänslan länns fel.... När han inte får hångla fjärde dejten blir han sur (kemin fanns inte där men jag vill ge det en chans) men han sa att jag kunde höra av mig om jag ville ha sex för som det var nu fick ju exet ställa upp ibland....oj va hag blev sugen på honom hahahahaha