Inlägg från: Päronskrutt |Visa alla inlägg
  • Päronskrutt

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

etanol skrev 2011-07-20 17:33:51 följande:
    *asg* Så då var det dejt 2? Superbra sätt att se det på! Jag ska nog avvakta dejtandet ett tag, är ju nyseparerad (bättre ord förf*n etanol!) men spanar ändå in hur ni RUTINERADE tänker, vill ju inte dejta som en okunnig heller *asg*
    That's my point...du sätter reglerna själv
    Det var tur att jag testade honom så tidigt för han var värdelös......
  • Päronskrutt
    Anonym (Dejting) skrev 2011-07-20 17:34:42 följande:

Ett till exempel. Läs nerifrån och upp.

Jag skrev:
    -----------------------------
    Kul för dig. Bye.

Han skrev:
    --------------------------------------------------
    Om du visste hur många som nappar när man är ärlig!

Bye bye!

Jag skrev:
    ----------------------------------------------
    Inte det minsta.  Inte med okända, inte.
    Bye
    P.S. Jag tror inte nån kommer att nappa på den raggningsrepliken.

Han skrev:
    -------------------------------------------------
    Sugen på att träffas och ha mysigt?

Jag skrev:
    --------------------------------
    Tala klarspråk!

Han skrev:
    --------------------------------
    Kramsugen?

Men om så många nappar....varför måste han söka nya då ?
    Jag mailade med en som kallar sig Villig...jag frågade honom om det var många som nappade på det namnet och han svarade ungefär samma som "din" men ändå hade han ingen när han och jag mailade hahaha
  • Päronskrutt
    Anonym (Dejting) skrev 2011-07-20 17:44:53 följande:
    Vilket nick! Ser jag nån med ett sånt nick så går det bort!!!!!!!!!!!!!
    Hahaha ja jag brukar inte maila med nån med sånt nick men jag visste vem det var då jag hade dejtat en kompis till honom därför mailade jag lite med honom.
  • Päronskrutt
    etanol skrev 2011-07-20 17:53:09 följande:
    Nämen, så säger man väl inte *moralkärringar lite*. Du har ju inte ett ens nick att "skryta" med.
    Skulle du själv svara nån som kallade sig tex : Villig eller Liten med stor.....?????Skrattande
  • Päronskrutt
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-07-21 01:04:15 följande:
    Ja, det hoppas jag också! Det är ändå bra att jag insett att mitt hjärta fortfarande är krossat... Jag önskar bara att det fanns någon sorts superlim att laga det med

Fast det är trist för en sommarflirt hade ändå varit härligt. Men det hade bara blivit pannkaka av det hela. Och inte ens en lycklig pannkaka. ;)

(HP betyder HappyPancake och är en gratis dejtingsida, du som undrade längre upp) 

Det är ju för att "laga" era trasiga hjärtan som ni ska dejta, ta det inte så allvarligt ni träffar inte HAN den första dejten. Dejta lite för att få bekräftelse och för att inse att det finns fler män än de korkade idioterna som krossade era hjärtan.
  • Päronskrutt
    Anonym (nybörjare) skrev 2011-07-20 22:38:27 följande:
    Knubbis, hur många dagar har det gått sedan senaste kontakten?
    Håller med om att man funderar på om det var något man skrev eller vad som hänt. 
    Kan det vara semestertider som påverkar?

Jag har en nätflört just nu som jag har mailat med i en månad om man ser från första gången.
    Sedan dess har det hänt 3 gånger att han inte har hört av sig på flera dagar.

Första gången efter bara ett par mail blev jag riktigt sur eftersom han var superflörtig och jag bestämde mig för att lägga ner mina tankar på honom.

Efter 5 dar dyker det upp ett mail som är precis lika flörtigt som de tidigare. Vi fortsätter maila och chatta och jag lämnar ut mitt nummer för jag gillar honom skarpt. Men sen blir det plötsligt tyst i 5 dar igen. Aaa, jag blir sur på mig själv och bestämmer mig för att definitivt lägga honom på hyllan. 

Men vad händer då efter 6 dar... jo, ett j-vla gulligt sms. Och sen tyst i 3 dar...
    Jag märker att mina känslor är svalare och svalare men tänker att nu får det hända något annars lägger jag ner på allvar. Skickar ett sms och frågar om han vill ses. Får ett knepigt svar tillbaka som jag tolkar som att han skrattar bort det.
    Så i det här läget har jag lagt ner honom och fokuserar på min andra heta flört.       

Men så igår får jag ett sms från honom om att han vill ses... 
    Har inte svarat honom ännu, jag är ju helt uppe i min tankesnurr kring min andra flört som jag hade en supertrevlig förstadate med i förrgår.

Förslag på hur jag ska göra?
    Jag är väääldigt sugen på att träffa honom men...   
    Om han är så här ointresserad nu kommer det inte bli bättre sen.
    Det finns nån orsak till att han inte hör av sig, du behöver inte / ska inte ta reda på orsaken, ha kontakt med killar som är intresserade av dig och som hör av sig.
  • Päronskrutt
    Anonym (Dejting) skrev 2011-07-21 09:54:34 följande:
    EXAKT! Det är det bästa botemedlet. Jag reggade mig på en datingsidan typ en vecka efter att jag gjort slut med exet trots att jag älskade honom jättemycket. Det är ändå bättre än att sitta hemma och gråta floder.
    För mig tog det ett halvår men tycker att man gör det som är bäst för en själv.

Jag skulle inte kommit så fort över mitt ex om jag inte nätdejtat Skrattande
  • Päronskrutt

Nu får ni sluta sätta era ex på pidestaler.....Skrikandes...inse faktum att han/dom vill inte ha er och bestäm er för att gå vidare.

• Päronskrutt
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-07-21 16:32:48 följande:
    Ok då!!! Flört Jag gör mitt bästa... men just nu är det inte rätt för mig att dejta. Men känner jag mig själv så kommer nog nyfikenheten att ta överhanden snart igen och jag kommer att spana in vad som finns "därute". Och då är det ju bra att det finns en sån här tråd så att vi kan dela varandras vedermödor. 
    Jag vet inte heller vad jag e redo för slags förhållande men vill i långa loppet ha ett seriöst.
    Under tiden roar jag mig så gott jag kan och för att lätta mitt eget samvete (om jag nu skulle såra nån på vägen) så tänker jag på alla skithögar som sårat mig ióch lekt med mig {#emotions_dlg.djavulsk} då känns det helt okej att dejta sånna som jag vet att jag inte kommer vilja bli seriös med Oskyldig
  • Päronskrutt
    Anonym (nybörjare) skrev 2011-07-21 17:15:22 följande:
    Tack Päronskrutt, det var precis det jag behövde höra!
    Jag har ju två andra att fokusera på... hi, hi...      
    Ett nybörjar fel

Är han intresserad så hör han av sig......inte intresserad då är han tyst....
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)