Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
Vi har inte hörts sedan den dejten 2 veckor sen....ja jag har smsat honom.....
Sällan som killar är så öppna att de säger att de är ointresserade

Dagens mail...läses nerifrån och upp, väntar på svar  
Han 21 skrev:
men lite sex skulle väl inte skada dig heller?;)
jag skrev:
--------------------------------
Och med det uttalandet så blev jag en gamal kärring   

Jo , jag önskar ju ett seriöst förhållande och det tror jag är lättare med en jämn årig än en som skulle kunna vara min son. Antar oxå att du bara är ute efter en sak , för annars skulle du inte kontakta en fet,gammal tre barns morsa   

Han 21 skrev:
tjenare, ere bara gamla gubbar som gäller?;)

Dagens mail...läses nerifrån och upp, väntar på svar 
Han 21 skrev:
men lite sex skulle väl inte skada dig heller?;)
jag skrev:
Och med det uttalandet så blev jag en gamal kärring  

Jo , jag önskar ju ett seriöst förhållande och det tror jag är lättare med en jämn årig än en som skulle kunna vara min son. Antar oxå att du bara är ute efter en sak , för annars skulle du inte kontakta en fet,gammal tre barns morsa  

Han 21 skrev:
tjenare, ere bara gamla gubbar som gäller?;)

Jag kommer att vara borta söndag till fredag räknar med att ni håller ställningarna både här och på dejtingsidorna så att jag har massor att läsa på fredagnatt 

När han frågade om vi skulle ses igen sa jag nej. Han blev besviken och menade på kramen då? Eh ja? Hejkram betyder inte åhvadjagblevkäridigskaviblitillsammans.
   När han frågade om vi skulle ses igen sa jag nej. Han blev besviken och menade på kramen då? Eh ja? Hejkram betyder inte åhvadjagblevkäridigskaviblitillsammans. 

Va kul!
Nu har jag varit borta från min tråd i en vecka och den är helt galet uppdatrerad kommer inte ha en chans att läsa igen allt.
Men nu är jag här igen...Hej...hej... !!!!
Har varit på en självinsiktskurs....alla borde gå den...   

Vem? God damn, 23 gånger! Vem vem? Jag har lite svårt för män som besöker min sida mer än 5 gånger och inte skriver ett enda ord. Vad tror de? Att jag ska bjuda ut mig själv eller? Ts ts. En fin dam vet bättre än så.
 Vem? God damn, 23 gånger! Vem vem? Jag har lite svårt för män som besöker min sida mer än 5 gånger och inte skriver ett enda ord. Vad tror de? Att jag ska bjuda ut mig själv eller? Ts ts. En fin dam vet bättre än så.  

Åh vad roligt att min tråd går framåt trotts att jag inte varit aktiv på väldigt länge   

Jag har hittat nån från HP (vi har träffats i ett halvår som kk i början men mer seriöst nu) och är kär 
Kommer följa tråden lite sporadiskt och är så glad att ni håller en uppmuntrande och icke dömande ton.
Är det nån i Stockholm  vill träffa en super trevlig och genom snäll kille 30 år (en kompis till mig) pma så får ni hans nick på HP.

Jag menar det att man måste ge det tid och engagemang.
 Jag menar det att man måste ge det tid och engagemang.