Inlägg från: Päronskrutt |Visa alla inlägg
  • Päronskrutt

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

koas skrev 2011-07-19 17:58:42 följande:

En sån kontakt fick jag också, en fd jobbarkompis, jag tyckte det var jättejobbigt då han inte alls är min typ, han ville fika och bjöd mig på fest och jag visste inte riktigt om han menade allvar, om han ville vara mer är kompis? Det slutade med att jag inte hörde av mig Skäms. Och nu får undvika honom på stan.....

Ojdå, nu ser jag att jag neggar ner din fina positiva historia. Förlåt. Glad

Du SKA negga ner här...denna tråd är till för det
  • Päronskrutt

Det här fick jag igår:
    (kan tydligen varken svenska eller engelska)

good day to u,,,,i hav read ur profile and look ur pic,,,,,sorry to say that i cant peak swedish vry well but i m swedish national,,,,,i m looking also good and forever relation,,,i m open minded,,,,humor,,,and frank person,,,,i like to  b ur frind,,,can we becom frind?,,,,

• Päronskrutt

Den här har jag fått 2 ggr av samma kille härligt när de har sån koll :

Den sötaste kvinna jag sett... Det hände en olycka nu jag ramlade av stolen av bara din skönhet. blev helt tagen.. Tänte ok jag drömmer men jag ställde mej upp igen.. ...jo det är sant.. där är hon........
    Jag är inte Brad Pitt
    men jag har ett hjärta av guld och är en glad, positiv och social och rolig man. Hoppas du finner mig så intressant att du vill lära känna mej

Jag söker den eftertraktade platsen som första älskare, vän och alltiallo, Jag är redo att hitta den stora kärleken , är du det med?

• Päronskrutt
    Det här mailet fick jag av en kille när jag berättade att jag var säljare :

oh la la!
    Ser dig glida in i strikt office-suite i 10cm stilettklackar och en portfölj...
    "Jo, de här whiteboardpennorna är av högsta kvalitet... tillåt mig demonstre... Oj, så klumpigt... jag tappade den... nu måste jag ju böja mig framåt och ta upp den..."

Så hur bokar man en demonstration hos er? :D

Så här stod det i hans presentation:

Klargörande:
    Jag söker i första hand vänner och nej, detta är inte ett sätt att skaffa sig ett harem av internetligg.
    Sex är inte svårt att få tag på år 2011 så om man är ute efter det så finns det ingen anledning att dölja det.
    Så åter igen: Sex är inte det jag söker här. Det jag söker KAN fortsätta med sex men det är inte i fokus och inte avsikten. Punkt. Avklarat och vi går vidare:

IDIOT !!!!!!!!!!!!!!!!
  • Päronskrutt
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-07-19 22:20:23 följande:
    Ojojoj... Vilken charmör! Föll inte du av stolen av ren lyckat du också? ;)
    Att de verkligen tror att sådant funkar Förvånad jag är ju troligen den enda han skickat detta till oxå....not....
    Synd för han kanske e en väldigt trevlig kille men detta går bort!!!
  • Päronskrutt
    Baginbox skrev 2011-07-20 01:25:03 följande:
    Nja, det kom ett svar och jag gjorde sedan antagligen ett ännu sämre andraintryck... Ibland känner man sig som en skolpojke..  och agerar som en... det kom inget mer sen... Fullt förståeligt.. *hoppas hon läser denna tråden..* :)
    Det är okej...skriv till mig igen så lovar jag att svara denna gång Kyss
  • Päronskrutt
    Hobbe skrev 2011-07-20 01:15:08 följande:
    Haha, det verkar ju vara riktigt roligt med nätdejting! Flört Så många roliga saker ni får höra! Nu ska jag hoppa i säng, men kanske ska jag börja nätdejta redan imorgon! Jag får återkomma om vad ni tycker ska ingå i min presentation!
    Klart att du ska hoppa på nätdejtingen....trotts all skit vi vräker ur oss här så hänger vi ju ändå på dessa sidorOskyldig
  • Päronskrutt
    Gulletroll skrev 2011-07-20 16:42:55 följande:
    Efter hur mga dejter låg ni med varandra?
    Hahahahaha vad du är cynisk Skrattande
  • Päronskrutt
    etanol skrev 2011-07-20 16:51:22 följande:
    Är "nysingel" (dumt jävla ord) och fundrar lite, är det liksom kutym nu, typ efter en handfull dejter...Jag vet verkligen inte, så jag frågar av ren nyfikenhet, inte av dryghet.
    Du får nog utveckla frågan för jag förstår inte....
  • Päronskrutt
    etanol skrev 2011-07-20 17:22:56 följande:
    Ok, i klarspråk; Hur många dejter innan knull, var väl frågan *asg*
    Hur menar du nu ????? Oskyldig

Hahahahaah nej jag fattar....det gör man hur man själv känner tror inte det finns nåt rätt eller fel svar där.
    Det sägs ju att är man för lätt som tjej så kommer inte killen vilja bli seriös men det stämmer inte in på alla killar.

Gör det som du känner är rätt, jag har som regel inget sex på första dejten men med en kille så töjde jag den regeln så när det gått över midnatt och var ett nytt dygn så ansåg jag att det var en ny dejt Tungan ute
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)