Vi som ska göra IVF hösten 2011
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 17:11
Är det någon mer än jag som oroar sig inför IVF:n i höst?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 17:11
Är det någon mer än jag som oroar sig inför IVF:n i höst?
Hur gick det för dej idag Bellella??
Idag blev man ruvare :)... Två ägg befruktades, ett delade sig, så inget i frysen här heller. Håller både fingrar och tår för att de ska bli ett plus på sitckan sen!!!  Julia82 -  Vi ligger ju pricis på massa dagar :) Hoppas att allt går vägen för oss nuu! 

Va kul, Grattis!!  vi är på samma dag :) Och i samma sits!! Vi fick inte heller nått till frysen. Det andra som blev befruktat delade sig inte rätt. 
Åh, stort lycka till!!
Ja visst är det overkligt!! Jag har väldigt svårt att tro att det kommer gå vägen. Har försökt så många gånger vanligt, och fått ett missfall och har nog tappat hoppet litegrann. Men jag ska verkligen försöka tänka positivt nu när vi fått hjälp. Chanserna är ju förmodligen väldigt mycket större nu än någonsin :)
Julia82 och Belleella hur många försök har ni gjort. Jag är på rd 5 idag och fick tillbaka ett topp men inget till frysen precis som ni. Jag har samma känsla som du Julia ibland, varför ska det funka nu liksom när man försökt i snart 4 år plus en misslyckad IVF i våras men ja hoppas ju som ni så innerligt:))
Ja, de är ju tur att ivf finns, så man ändå har en chans att bli med barn.. 
Pratade precis med min kära moder, berättade för henne att vi är i precis i samma sitts, så sa hon att, om de går vägen för oss två nu, så blir våra barn astronomiska tvillingar, hehe för dom är gjorda på samma plats vid samma tid, om du nu går på shalgrenska vill säga :) 
Hej tjejer, behöver er expertis :) Jag har nu sprutar puregon i 13 dagar, först 100iu, sen höjning till 150 iu. Efter 11dagar hade endast 1ägg växt till 12 mm. Höjde dosen till 300 med start igår. På fredag ska jag kolla igen, men läkaren trodde inte att nåt skulle hinna hända och därför skulle vi bli tvugna att bryta denna cykeln!! Har nån varit med om nåt liknande?