Vi som ska göra IVF hösten 2011
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 17:11
Är det någon mer än jag som oroar sig inför IVF:n i höst?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 17:11
Är det någon mer än jag som oroar sig inför IVF:n i höst?
Håller tummarna för er tjejer!!! Så glad för er skull...
Fick iallafall en glad nyhet igår mitt i all skit, ska få vara gudmor åt bästa vännens bebis... <3
Kunde nog inte valt en bättre dag att berätta på, även om det mest blev av en slump när jag ville läsa i hennes gravidbok just igår. Hon ville berätta det innan jag läste det hon redan skrivit i boken...
Det är ju ett par månader kvar...
Hur som helst...
Nån som vet hur lång tid det tar innan hormonerna går ur koppen???
Surt att gå och vara öm i brösten när man är så lessen för att det sket sig... Man blir ju liksom påmind hela tiden...
Kram till er...
Spermakvalitén och äggen var av god kvalité, så det känns jättekonstigt. Läkaren ska ringa imorgon förmiddag igen.
Spermakvalitén och äggen var av god kvalité, så det känns jättekonstigt. Läkaren ska ringa imorgon förmiddag igen.
Kramar till dig mami längtan!
Mami Längtan, åh vad jag känner med dej!! Och igår gnällde jag och var deppig för att vi bara fick ett embryo... Pinsamt nu kan jag lova!!
Hoppas Icsi fungerar för er istället!!!
Massa kramar till dej
TACK för alla vänliga och fina ord, det går rakt in i hjärtat och värmer!!!
Usch vilken hemsk dag efter allt vi har gått igenom. Men jag tänker ändå att en del har det betydligt värre. Det här är ju bara vår första IVF. Hur mycket kan man stå ut med egentligen? Orättvist det känns då!
Tack ännu en gång!
Mani längtan: nej vad tråkigt, verkligen orättvist. Skickar en stor kram
Hej alla gulliga tjejer!
Vill ge er lite hopp efter en tuff dag. Idag plussade jag efter 6 ICSI-försök och 1 FET, fryst embryo som jag fick tillbaka. Helt otroligt, jag kan fortfarande inte fatta det.
Vi står i adoptionsköer och hade i princip gett upp allt, det är ingen lek att genomgå 5 IVF:er utan ett enda till frysen. Men, plötsligt händer det. I våras lyckades vi frysa 1 embryo, och det är den rackaren som nu blivit ett plus.
Vill med detta ger er hopp om att det faktiskt kan gå om man är lite envis.
Stor kram, hoppas detta blir en riktig plus-tråd snart!