• maximum

Stadsråtta vs bonnläpp!

Japp nu ska sanningen fram. Vilka är bäst i detta land?

Är det stadsråttan som är fin i kanten och inte har något riktigt liv, som inte vet hur man skulle överleva om det blev krig eller annan katastrof då det enda de kan är att vara fina i kanten se bögiga ut och bara gå på krogen och vaska.

Eller är det dom outbildade bönderna som trampar i koskit hela dagarna, luktar äckligt och vet inte hur man beter sig i stan. Dom lever heeelt ojämnställt så kvinnan står vid spisen och passar barnen medans mannen skruvar med bilen, dricker öl och glor på tv.     

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stadsråtta vs bonnläpp!
  • Hillbillie

haha...står med ett ben i varje värld, men jag väljer nog ändå bonnläpparna! Det känns rejält och naturligt, och det finns riktiga karlar som går i arbetsbyxor, kan hantera ett verktyg och inte gråter som en tjej över en bruten nagel.

• bastardized
    Hillbillie skrev 2011-07-17 16:43:10 följande:
    haha...står med ett ben i varje värld, men jag väljer nog ändå bonnläpparna! Det känns rejält och naturligt, och det finns riktiga karlar som går i arbetsbyxor, kan hantera ett verktyg och inte gråter som en tjej över en bruten nagel.
  • trettioplus
    holy shit skrev 2011-07-17 14:37:56 följande:
    Men jag röstar på stadsråtta. Någon måste ju betala för bonnläpparna.
    Men vem ska då ge stadsråttorna mat?
    Att bära polotröja är som att bli strypt av en mycket svag människa
  • Inima

Bonnläppar.

De har bäst utsikt från fönstret.

Seduce my mind and you can have my body. Find my soul and I am yours forever.
  • maximum

Oj va konkuransen hårdnat. Här finns inget som heter fördommar, allt är sanning!

• TrailerTrash

Väljer stadsråtta alla gånger..Har varit bonnläpp halva mitt liv och det får räcka

• HäckHäxan

Min röst går till bönderna, någon måste ju se till att de bortskämda stadsborna kan äta mat också

Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    bastardized skrev 2011-07-17 15:31:19 följande:
    Bonnläpp alla dagar i veckan, det är där de riktiga människorna bor.
    Håller med dig!
  • HäckHäxan
    Hillbillie skrev 2011-07-17 16:43:10 följande:
    och inte lipar dom över ett glas spilld mjölk heller, nej bönder är fan manliga!
  • norgesessan

Bönderna... Stadsmänniskorna hade aldrig överlevt en vecka utan affärer och el...

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
Svar på tråden Stadsråtta vs bonnläpp!