• maximum

Stadsråtta vs bonnläpp!

Japp nu ska sanningen fram. Vilka är bäst i detta land?

Är det stadsråttan som är fin i kanten och inte har något riktigt liv, som inte vet hur man skulle överleva om det blev krig eller annan katastrof då det enda de kan är att vara fina i kanten se bögiga ut och bara gå på krogen och vaska.

Eller är det dom outbildade bönderna som trampar i koskit hela dagarna, luktar äckligt och vet inte hur man beter sig i stan. Dom lever heeelt ojämnställt så kvinnan står vid spisen och passar barnen medans mannen skruvar med bilen, dricker öl och glor på tv.     

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stadsråtta vs bonnläpp!
  • norgesessan

Förbi två hus?? Vad du bor centralt då...

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • HäckHäxan
    maximum skrev 2011-07-18 20:12:43 följande:
    Japp! Nu ska jag cykla ut i svampskogen, först igenom kohagen sen förbi 2 st hus  

Mysstift is the shit here!  
    hehehe sånna hjälper inte mig, mitt blod är tygligen alldeles för hett för att dom skall kunna motstå ändå
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • maximum

Ja det är faktiskt lite citykänsla här, vi ser grannens hus från vårt eget. Våra tomter gränsar mot varandra på ett ställe oxå, riktigt centralt.

• Hillbillie
    maximum skrev 2011-07-18 20:12:43 följande:
    Japp! Nu ska jag cykla ut i svampskogen, först igenom kohagen sen förbi 2 st hus  

Mysstift is the shit here!  
    mysstift? Och var smörjar man det egentligen...?
  • HäckHäxan
    Hillbillie skrev 2011-07-18 23:12:48 följande:
    mysstift? Och var smörjar man det egentligen...?
    Där man tycker det känns mysigt, såklart!
  • maximum
       Ursäkta stavningen på myGGstift. Kan inte rå över det, har bara gymnasial utbildning och småbarn
  • varfördåför
    maximum skrev 2011-07-19 08:16:35 följande:
       Ursäkta stavningen på myGGstift. Kan inte rå över det, har bara gymnasial utbildning och småbarn
    oj gymnasial :-O högutbildad OCH bor centralt.. du röstade på stadsråtta va?
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • bastardized
    maximum skrev 2011-07-19 08:16:35 följande:

Typiskt obildad lantis Flört
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-07-19 22:34:38 följande:
    oj gymnasial :-O högutbildad OCH bor centralt.. du röstade på stadsråtta va?
  • bastardized

Tycker denna passar ypperligt bra i den här tråden.

">

Svar på tråden Stadsråtta vs bonnläpp!