• maximum

Stadsråtta vs bonnläpp!

Japp nu ska sanningen fram. Vilka är bäst i detta land?

Är det stadsråttan som är fin i kanten och inte har något riktigt liv, som inte vet hur man skulle överleva om det blev krig eller annan katastrof då det enda de kan är att vara fina i kanten se bögiga ut och bara gå på krogen och vaska.

Eller är det dom outbildade bönderna som trampar i koskit hela dagarna, luktar äckligt och vet inte hur man beter sig i stan. Dom lever heeelt ojämnställt så kvinnan står vid spisen och passar barnen medans mannen skruvar med bilen, dricker öl och glor på tv.     

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stadsråtta vs bonnläpp!
  • Snabeldrake

Kan man vara hälften av varje? Då är jag det Solig

• Snabeldrake

Inte ÄR det, då svarar jag det Solig En blandning av båda lär ju vara bäst.

• ThePointOfItAll

Sitter i bilkö utanför Södertälje på väg tillbaka till civilisationen, äntligen slipper jag jagas av gigantiska bromsar och vänta 5 minuter på att fl ska ladda om sidan. 2 dagar på landet är tillräckligt...

• holy shit
    trettioplus skrev 2011-07-17 16:44:33 följande:
    Men vem ska då ge stadsråttorna mat?
    Så alla bonnläppar driver bondgårdar och uppfödning? Troligt.
  • Hillbillie
    Snabeldrake skrev 2011-07-17 18:07:42 följande:
    Inte ÄR det, då svarar jag det Solig En blandning av båda lär ju vara bäst.
    En silikonbimbo med graningekängor, en latte i ena handen och en yxa i den andra?
  • Snabeldrake
    Hillbillie skrev 2011-07-17 18:36:35 följande:
    En silikonbimbo med graningekängor, en latte i ena handen och en yxa i den andra?
    haha bästa sorten...
  • zygoma girl

Är uppvuxen på landet så absolut stadsråtta!!

Karlar som sparkar på bildäck och snusar har jag fått se så det räcker i livet!   

• Inima
    Hillbillie skrev 2011-07-17 18:36:35 följande:
    Seduce my mind and you can have my body. Find my soul and I am yours forever.
  • riboflavin
    HäxanSurtant skrev 2011-07-17 18:00:12 följande:
    Min röst går till bönderna, någon måste ju se till att de bortskämda stadsborna kan äta mat också
    Stadsråttor äter inte mat, se bara på alla size 0 brudar i framstjärtsstaden. All närings som behövs för att dra sina rangliga ben runt staden finns i läppglans. Anledningen till att de använder högklackat är ju att minska friktionen Solig för klillarna gäller det att hitta ordentlig kotlettsås till frisyren (fetthalt 100%) och snorta proteinpulver...

Bonnläpp, alla gånger. Vi är dessutom inte så trångbodda att det gö så mycket om vi luktar lite illa.
    Vem är denna mystiska någon som får skulden för allt?
Svar på tråden Stadsråtta vs bonnläpp!