fredrik168 skrev 2011-11-11 22:45:44 följande:
Well jag skall berätta om mina kunskaper om iranier efter 2 år med en iranska i Göteborg.
Vi träffades och hon var mycket smickrande och på, typ kom med frukost på sängen och var överdrivet trevlig, jätte uppfostrad och nogran med det, det kallas bland dem för tarof.
Efter andra träffen sov vi med varandra och jag fick reda på att hon var gift, killen var i italien.
Vi fortsatte och ganska snabbt ville hon att vi skulle flytta ihop och jag sälja mitt företag för att hjälpa henne med pengar och hjälp i hennes cafe, för att lösa ut hennes ex.
under hela den gången var hon oehört smickrande o charmig, efter ett tag försvann allt efter jag hjälpt henne med uppehålls tillståndet, och hon började visa sin rätta natur som iranska kvinnor är, bestämma och anse sig som en gudinna, går vi på fest släpper jag av henne förs och sen åker och parkerar, handlar vi går hon före mycket såna överlägsna attetyder, det tog ett par månader tills hon åkte tillbaka till iran efter nio år väntan på tillst, där träffade hon sin första pojkvän utan min vetskap.
Hon kom tillbaka och vi fortsatte som vanligt hon hemlighetsfull som hon alltid varit, man skall inte e fraga, som svar.
Vi förlovade oss, vi bråkade, hon hade alltid rätt visste allt, men fortsatte älska mig sa hon.
Hennes vänner ser sig själv lite bättre än svenskar typ ni ar eh lata, de tycker inte om svenskar.
Jag lärde mig om hur mycket de fuskar med staten och hur falska de är, men om en iranier
råkar i problem täcker de varandra och hjälper varandra för att som hon sagt" nagon gang hjalper hon mig"
Nåväl hon reste sedan till turkiet för att hjälpa sin syter in i sverige(Visum), hon ville inte gifta sig där
utan ville ha svensk kille(snyggare), då hon kom tillbaka tyckte jag att hon var lite konstig men vi fortsatte, jobbade för fullt med vårt cafe tog aldrig ledigt inte jag dvs, sen förlovade vi oss, och nu efter två år är det slut(jag kortar ner lite).
I iran träffade hon killen, i turkiet var hon med honom igen, nu efter två veckor efter bruten förlovning är hon med honom i turkiet igen fyra nätter i en dubbelsäng i ett mail till honom veckan efter vi flyttade isär skriver hon:"min älskade man jag saknar dig och den du har mellan benen, du är min man pussssssar"
Så hon var otrogen mot mig och hennes ex, mycket falskhet, många duktiga lögner och manipulation av omgivning, hon anmälde även mig för misshandel för att få behålla lägenheten och uppehålls tillståndet, har nu lärt mig att det är så de gör, inte alla men de dåliga iranska kvinnorna.
Polisen genomskådade detta, och jag har anmält henne och migrationsverket är underättad om att vårt sken förhållande är över.
Jag säger då ALDRIG EN IRANSK KVINNA IGEN. Ytliga, bmw,adidas, pegar skryt och en jävla massa tjat om att de är arier, men alla vet att de inte är vita med liten näsa men ändå måste de hävda det, vad fan är det för sätt, 90% opererar sina näsor det gör typ alla i iran!
Jag har själv råkat ut för liknande. Problemet är att myndighetsutövarna i Sverige är så korkade. Svenskar är generellt extremt korkade. Troligen prioriterade vikingarna muskler och allt annat blev lidande.
Så när iranska manipulativa griskvinnor med opererad näsa anmäler, så tar korkade grisar över och tror att anmälan är äkta från en hederlig individ och agerar därefter. Jävla korkade satar.