Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Oooh, ikväll ska jag på dejt visst.

Vadå tuppjuck? Nervös eller nåt. JAAAAA! 

• apsolut

Hemma igen. Inget klick alls. Kändes bara helfel rakt igenom. Konstigt med tanke på hur lätt det var att skriva med honom. Well well.

• apsolut

Hans kommentar var "du skrev ju att du var stor!? Det är du väl inte?" 
    Taaaack min herre Mer sånt!

Men i övrigt.. Nepp. Han var snäll och så men totalt olik mig och mina intresse.

• apsolut
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-13 21:53:57 följande:
    det har jag också varit med om. Vi klicka riktigt bra via mail. han fick det nästan att pirra i magen på mig. Gillade hans foton å allt. Sen sågs vi och där fanns INGET.
    Verkligen jättekonstigt. Jag fantiserade tom om honom igår innan jag somnade. Men ja. Det blev platt fall. Tyvärr! 
  • apsolut
    racer x3000 skrev 2011-11-13 22:07:55 följande:
    Måste man ha exakt samma intressen? Tycker inte att det är ett måste.
    Nja. Men jag åkte hem till honom. Det första som möter mig är ett hav av disk, ett soffbord fullt av godispapper, kakplast och en kille som börjar prata om diverse ointressanta ämne som ex och ärr i rumpan. Han har även ett brinnande intresse för religion och pratar gärna om det (märkte jag) och jag är totalt ointresserad av allt sånt.

Dessutom gav han mig extrema pervoblickar emellanåt så jag rös i hela kroppen.

Det kändes inte alls okej. Skäms 
  • apsolut
    racer x3000 skrev 2011-11-13 22:14:06 följande:
    Förvånad
    huh? 
  • apsolut
    kristinah skrev 2011-11-13 22:16:20 följande:
    say WHUT!?!?!?!

vad fan åkte du hem till honom för? när huvva - hade jag aldrig vågat...shit - han lät ju som en seriemördare eller nåt....bjöd han på skumma drinkar?
    Har inga problem med att åka till folk. Och det var väl inbget fel på honom egentligen, men det passade inte mig. Jag är inte pedant.. Men det där var lite väl extremt.
  • apsolut
    racer x3000 skrev 2011-11-13 22:21:21 följande:
    Creepy typ aså
    Ha ha.
  • apsolut
    Niklas2k skrev 2011-11-13 22:35:37 följande:
    Vad kul! Jag fick precis åka hem till exet och väcka henne. Att ställa larmet i mobilen och sen stänga av den brukar inte funka. Väldigt onödigt när man ska jobba natt också. Jag tog barnen en dag tidigare för att hon ville jobba natt.. det gick ju jättebra ;) Barnen märkte nog inget...hahahah (jo, jag tog självklart med allihop).
    Allihop? Har du många barn?
  • apsolut
    racer x3000 skrev 2011-11-13 22:36:39 följande:
    Funderar på att dra på semester i februari. Dock inte till värmen, backarna i Åre lockar
    Vi har ganska fina "backar" på denna sidan Skåne med.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!