Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

floya skrev 2011-11-15 20:01:03 följande:
    Usch, även om det kanske inte verkar så så har jag en riktig, jäkla deppkväll. Fick för en timme sen veta att mitt ex gått vidare och hittat en ny tjej. Till råga på allt så fick jag reda på det genom att en gemensam vän till mig och exet skrivit typ: "grattis XX och YY till förhållandet, ni är ju hur fina som helst ihop!" på exets facebooksida. Skrikandes

Vi hade varit ihop i fem år och uppbrottet skedde i somras, så det är ganska nytt. Och även om jag inte har rätt att vara sur (eftersom jag själv gått vidare och dejtat) så hoppas man ju alltid att exet ska förbli singel i åtminstone ett år. Oskyldig Men nu sitter jag här, med antagligen nio katastrofala dejter framför mig och med all potential att bli en crazy cat lady, medan han verkar landat ett seriöst förhållande (med till råga på allt: en übersöt brud).

Alkohol hitåt tack!  
    {#emotions_dlg.flower} Kram
  • apsolut
    Anonym (h) skrev 2011-11-15 20:09:02 följande:

gah vill ju dejta imorgon, suck att det inte blir någon dejt. får försöka hitta någon annan och dejta me imorgon, dock inte många timmar kvar att lösa det

Dejta med mig?  

• apsolut

Usch uttråkad. Haha. Sorry.

Kanske ska springa en runda, eller nåt. 

• apsolut

vad skulle ni göra på er dejt då?

• apsolut
    Anonym (h) skrev 2011-11-15 20:16:35 följande:

jag skulle hem till han och vi skulle fixa lite middag tillsammans. men tyvärr var han tvungen och ha sitt barn från imorgon tills fredag.

Ah vad trist :( förstår att det känns ruttet. Men då tar han kanske igen det på söndag?
  • apsolut

Idag blev jag nästan ihoptossad med en snubbe. Jag skrev något på hans fb sida och där var en tjej som högg tag i mig att jag skulle ragga upp killen i fråga. Det kändes som att ta ett kliv tillbaka några hundra år, då man frågade chans på någon åt nån annan. Det kändes lite obekvämt..

• apsolut
    Anonym (ny) skrev 2011-11-16 23:07:32 följande:
    Finns det INGEN jävla bra kille här i tråden som inte är så jävla komplicerad som vill dejta mig ;)
    Testa e-kontakt- Finns en hel del okej folk där
  • apsolut
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-16 23:25:35 följande:
    Haha  ja. Jag hade lovat att återkomma med besked imorgon men han ringde nu ikväll och sa åt mig att inte dra ut på det eftersom jag ville träffa honom. Haha, självsäker :-P Så jo nu ska vi ses imorgon. Får vi hoppas att han inte har en sambo som han glömt berätta om..
    åååh, spännande!!!
  • apsolut

Men vadå är det vanligt att folk glömmer att berätta sånt? Obestämd

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!