Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ni som varit på date med någon, har magkänslan utifrån nätkontakten stämt? Jag har mailat med ett flertal killar och visst de har varit trevliga och så men jag har inte varit intresserad av att ses. Men den killen jag mailat med nu får jag pirr i magen av när jag får mail och vi mailat flera gånger varje dag. Hahaha sitter med ett leende när det säger "pling" i min mailinbox;)). Men jag undrar hur det kommer vara när man ses irl. Tänk om det känns helt fel:/ Hur har det varit för er andra?

• Vanilla ice queen

Anonym(h): fy vad trist!
    Här är en till som ligger hemma och är sjuk förkylning och feber.
    Fick iaf gulliga krya på dig mail från min date:))

Är det någon här i tråden som faktigst hittat någon och har ett förhållande genom nätdejting?

• Vanilla ice queen
    starchild81 skrev 2011-11-25 20:37:17 följande:
    jaaaa vill stoppa huvudet i sanden och gå o dö........ Fick för mig att göra en kurs i industriell ekonomi tänkte att det kan inte vara så svårt.... Har läst en del ekonomi innan, så högmodig som jag är hoppade jag på detta elände vilket i nuläget kommer att bli mitt fall känns det som. 

Låter jättesvårt ju!!!
  • Vanilla ice queen

Hihi min blivande date skickade uppmuntrande bilder bara för att jag var sjuk på hur fint han gjort i sitt vardagsrum:)) Sötnos!

• Vanilla ice queen

Ooops fick sms av en kille jag bokade date med förut. Detta innan jag började prata med killen jag ska datea nu. Hade helt glömt att vi skulle ses idag. Fy vad jag skäms. Men jag förklarade, bad om ursäkt och han skrattade och tyckte det var lungt. Men jisses, vad pinsamt och otrevligt av mig *skäms*

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!