Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas: Hmm det där med SMS var bra Men väntar iaf tills i morgon så jag hinner ta satts

• Vanilla ice queen

Natalie: Oh ja *torkar svetten ur pannan*. Måste erkänna trots att det är som att " svära i kyrkan" att jag pustar ut och njuter av mina barnlösa veckor även om jag saknar mina kottar

• Vanilla ice queen

Snart bär det av till den kungliga hufudstaden för Vanilla! Gahhh vad jag är nervös inför morgondagens date Bra nervös inte på något dåligt vis Ska iaf bli otroligt spännande. Jag har aldrig varit på date förut så jag vet inte riktigt hur det går till men ska iaf se till att raka benen hahaha Demon

Lycka till ni andra som också ska på date i helgen:-.D

• Vanilla ice queen
    Anonym (ny) skrev 2011-12-11 18:34:49 följande:
    hur länge varade den då?
    HUr många ggr har ni setts? minns inte allas dejter här i tråden tyvärr...

Jag har träffat min dejt 4 ggr på 1.5 v vilket jag tycker är lysande med tanke på 1. jag har barnen mer eller mindre heltid 2. jag är LIVRÄDD för att bli sårad igen 3. jag har stort behov av enskild tid nu eftersom jag är själv så sällan 4. jag är rädd för att hamna i samma skit igen.

Jag gillar denna kille men jag vågar inte riktigt släppa honom inpå livet kärleksmässigt. Jag kan prata och berätta mkt saker men just det där intima är jag väldigt rädd för, vet inte varför. Är väl då det blir allvar på nåt vis...
    Vi har mailat i tre veckor och träffades för första gången igår förmiddag. Han flög in från helsingfors och vi spenderade lite drygt ett dygn tillsammans i Sthlm. Jag har haft det helt underbart och det är sjukt att man kan lära känna och få en så pass bra bild av en persons personlighet bara genom att skriva till varandra.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!