Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym( ny): Nej inte dumt att outa dig alls tycker jag! Bäst att hålla sig till sanningen! Vad synd att du känner att du inte är redo...

På daten har vi traskat runt i Stockholm och tittat på julpyntningen varit på mysiga caffeer och på en mkt söt italiensk restaurang i gammla stan. Sen gick vi till hans hotell och spenderade natten vakna och bara pratade och pussades:)).

Ready: Vad kul att din date också gick bra:)) Vi ska ses igen om en knapp månad. Denna gång är det jag som får resa till Helsingfors ;))

• Vanilla ice queen

Night sky: Oh ja, det gjorde han:)).

Hahaha det kittlas konstigt i maggropen när jag tänker tillbaka på dygnet. Undra vad det kan vara

• Vanilla ice queen

booYah: Oh ja det har jag

Night sky: Härligt vet jag inte. Jag vill inte bli kär och misstänker starkt att det är precis dit jag är på väg. Men WTF det är härligt fast jag önskar att någon kunde smälla mig i huvudet så jag slutar fånle

• Vanilla ice queen

Anonym(ny) : Åh vad härligt!!!

Night sky: Hahaha ja den risken tog jag. Jag både vill och inte vill. Det är asdrygt att vara kär men självklart underbart också

• Vanilla ice queen

Jag är lite nyfiken på om min date fortsätter att data mellan vår 1a och 2adate. Det är ju en dryg månad emellan och vi har ju inte bestämt att vi ska vara exklusiva på ngt sätt. Har 0koll på dating etikett! Har nämligen blivit utbjuden på en annan date. Nu är jag inte i näreheten så intreserad av den nya ev daten som jag är av mitt "mumintroll". Men hur 17 löser jag detta? Låta bli, inte låta bli eller kort och gott fråga?

• Vanilla ice queen

booYah: Hmm och det har jag ju inte rätt ut. Well, känns skumt att fråga min date om han tycker det är ok att vi dagar andra innan vi ses nästa gång för han kommer garanterat tro att jag är "kåtast i Sverige". Får helt enkelt låta bli! Känns bättre än att fråga;))

• Vanilla ice queen

Glädje58: Jo det är sant man behöver ju inte ha date på över ett dygn varje gång:)) . Smart!

Nästa date med mitt mumintroll blir på över 48timmar. Hahaha känns som jag extremdatar;)) Första daten på över 24timmar och 2a på över 48 hahaha Min största rädsla är iaf att flyga så efter det kommer han nog få ta hand om en skakig troligtvis ganska full Vanilla hahaha

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!