Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k: Du får hänga på Kicks i stället och be tjejer om parfymråd

• Vanilla ice queen

Kongen: Tyvärr Väntar med spänning på att få möta upp min date på Arlanda nästa lördag *förväntansfull och nervös*

• Vanilla ice queen

Första gången:D vi har nog dock mailat en halv telefonkatalog textmässigt de senaste veckorna haha. Får pirr i magen när jag får mail från honom Vi har väldigt mycket att prata om verkar det som

• Vanilla ice queen

MammaHeidi: Nej inte än. Men vi har varandras nummer. Jag tycker det är läskigt att ringas så jag är inte så sugen på det *mesig*

• Vanilla ice queen

Alltså vi ska ta en kaffe och promenera i Sthlm och känna efter om vi klickar lika bra irl:)) Han har eget boende osv. Inte så att jag ska ta hem honom. Hahaha så galen är jag inte

• Vanilla ice queen

Fy jag är jättelarvig med telefonen. Kan också prata bort timmar med nära vänner men vågar inte ringa min date och jag är inte säker på att jag skulle våga svara om han ringde till mig

• Vanilla ice queen

MammaHeidi: Hmm efter en halv flaska vin så skulle jag nog kunna ringa Hahaha. Men nu har jag barnen en vecka så det lär ju inte hända

• Vanilla ice queen

Min tur snart: Jo givetvis! Jag älskar dessutom finlandssvenska (ja jag är skadad;)) Men det får gärna vänta en vecka nu så får jag höra irl

• Vanilla ice queen

MammaHeidi: Hahaha fast jag lämnar barnen till sin pappa på fred em och ska träffa daten på lör fm så jag väntar tills vi ses hihi *slingrar mig*

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!