Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Så sant, det är jättekul att läsa och följa med!
Här har det blivit lite mer dejtande med samma kille då.. jag är helt klart intresserad, men är så där vanligt nervös över att inte veta hur han egentligen tänker i det hela.
Det här är ju en jättejobbig fas i början på en eventuell relation... jag vill bara komma vidare till dit där man känner sig glad och trygg och underbart kär och allt är besvarat!
Nä, jag blir gaaaalen!!!!
Nu har jag helt klart börjat få riktiga känslor för mannen jag dejtar MEN vad händer då? Jo, det som alltid händer... saker händer som gör att detta inte heller kommer fungera!
Han har barn sen tidigare och nu tror han att jag varken kan eller vill ta hand om en familj!!! Bara för att jag inte har barn och att jag igår var iväg och träffade några kompisar och hade trevligt.
Men va f-n? Bara för att jag inte har barn ska jag då sitta hemma och stirra i väggen när han är hemma och tar hand om sina barn bara för att jag inte har nån familj att ta hand om?
Varför blir han sur på mig och anklagar mig för att inte vilja och kunna ta hand om barn och familj?!
Det är väl inte mitt fel att han skaffat barn och måste ta hand om dem?
Jag vill ju ha barn och familj men det är ju inget som har hänt mig än bara, fast jag länge velat.
Ber om ursäkt för mitt gnäll! Men jag blir så trött och ledsen!