Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-30 18:42:02 följande:
    Han är (förhoppningsvis) en vuxen pojke och får ta hand om sina känslor själv.  Du kan inte ansvara för dom. Men du behöver ju inte lura honom helt och hållet. Jag hade nog försökt skämta bort hans sms lite. Men jag vet egentligen inte om det är rätt
    Det har du ju så rätt i. Jag kan inte ta ansvar för hans känslor!!
    Jag får väl träffa honom igen och ligga lite lågt så han inte får för höga förväntningar helt enkelt. Det kan ju faktiskt också visa sig att han inte vill träffa mig igen efter en andra dejt Cool 
    Glädje58 skrev 2011-08-30 18:51:14 följande:
    Kan du inte skriva att du känner dig osäker kring dina känslor. Är det en vänskap eller en relation? Och därför vill du gärna träffa honom igen.
    Jag sa när vi avslutade dejten i eftermiddags att jag måste hem och tänka lite för jag var/är lite osäker. Det var helt ok sa han. 
    Men sen kom ju dessa sms, där han skrev saker som, att han tyckte jag såg fantastiskt bra ut och känn ingen press, men han var så ivrig på att få mitt svar om jag vill träffas igen osv... 
    Glädje58 skrev 2011-08-30 19:03:30 följande:
    Tusan att det ska vara så svårt att lugna sig lite, varför så bråttom? Är han desperat?
    Ja, jag vet inte..?
    Det var kanske det jag skulle ha frågat. Om han har bråttom och är desperat? Men nä, det blir nog inte så bra det heller Glad 
    Glädje58 skrev 2011-08-30 19:10:12 följande:

Nej för tusan, det kan du inte fråga om. Inte på sms i alla fall. Eller ja, du kan ju alltid fråga om han har bråttom, men inte fråga om han är desperat.

Du får väl ta upp det igen när ni träffas nästa gång att du vill ta det lugnt. Är han seriös så borde han väl kunna stå ut ett tag till?

Hehe... Nä, jag tänkte faktiskt inte fråga om han var desperat , så du kan vara lugn Skrattande, men jag kan nog inte låta bli och fråga om han kanske har lite bråttom nästa gång vi ses!
    Glädje58 skrev 2011-08-30 19:30:34 följande:
    Jag vet inte om jag har fel, men när någon har bråttom, så får jag känslan av att den personen är rädd för att missa någon annan under tiden.
    Jag vet inte vad som är anledningen.
    Får ta upp det när vi träffas helt enkelt. Och som jag känner nu så blir jag inte stört ledsen om han skulle träffa nån annan istället...
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-30 19:54:27 följande:
    Det går väl bra
    Själv då?
    Ja, nu vill vi allt ha lite mer rapport av vår trådstartare! Glad

Hehe... lite sent ute där...sorry! Skrattande

Så när ska ni två ta och gå på en dejt tillsammans då?! Flört

Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-08-30 20:28:16 följande:
    Så när ska ni två ta och gå på en dejt tillsammans då?! Flört
    Jag tar och citerar mig själv i den här frågan så det inte blir några förväxlingar! Cool

Men jag tycker ju ni verkar flörta med varandra. Bägge bor väl i Malmö och är singlar och börjar bli trötta på nätdejtingen?
    Om detta stämmer är det inte dags för en liten sammanslutning mellan er två.. om inte annat kanske det kan bli en finfin vänskap? Skrattande 

Såååååå?  Har ni avslöjat era nick i nätdejtingen och kollat in varandras sidor tro? *mycket nyfiken* Flört
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-31 18:23:51 följande:
    Vi kanske bara skoj-flirtar? Eller så händer helt andra saker utanför denna tråd? Vem vet
    Sweet! Tungan ute 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!