Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Vill jag inte träffa nån eller????
"På" ska väl vara bra om man ska träffa nån, vill ju inte träffa nån som inte är på!?
Jag blir så knäpp på mina funderingar.

Jag har börjat mjukna lite för dejten jag var på här i veckan som jag tyckte vart lite för på. Han har lugnat ner sig betydligt och skriver gulliga sms osv...
Men ändå så går jag och bokar en ny dejt... ja, när man är på dejtningsida så blir man ju även nyfikna på andra och jag tänkte så länge man inte är ihop med nån så är det väl bara att dejta på?
Är jag hemsk som tänker så?
Men så här om dagen så började jag även skriva med en underbar kille (i skrivformen då iallafall
) vi har skrivit massor till varandra och jag har blivit SÅ nyfiken och han säger att han även är det på mig och vi har självklart pratat om att vi måste träffas.
Så nu har jag en lunch dejt imorgon och så går jag och väntar på att den här "underbare" kille ska komma hem från jobb så vi kan träffas plus den första dejten...
Men sen kommer tanken som alltid dyker upp eftersom nästan 100% av alla dejter slutar i att jag eller den andre inte är intresserad... varför utsätter jag mig för detta!!??
Var på dejt i måndags o han kände mer att vi kunde vara vänner, jag hade nog ej hunnit känna efter direkt.. tar lång tid för mig har jag insett.. Men kan tänka mig att hänga med han som vän, vi hade grymt mycket gemensamt o jag hänger faktiskt hellre med killar än tjejer ibland.
Imorn ska jag på middagsdejt ute .. är lite kluven, han är intressant o verkar snäll o ser helt Ok ut men han är lite för på och skriver hela tiden hur mysigt o roligt det ska bli, hur söt jag verkar och idag pratade vi på telefon och jag var ju så underbar etc.. jag har bett han tagga ner o svarar ej på alla mess.. Är nyfiken men som person blir jag väldigt off på sånt.. Hur ska jag göra tycker ni?
Skulle ju ha varit *styrkekram* naturligtvis 
Nu har jag avklarat ännu en "nej tack" dejt... Han var viserligen trevlig, men nä, inte min typ... fast skulle mycket väl kunna vara vän med honom för vi har ett gemensamt intresse iallafall... men nä, ingen bra idé!
Jag bor inte i Malmö...
Men Stockholm då? Finns det inte fler här från Stockholmstrakten som kan tänka sig en rolig kväll ute???