Inlägg från: giftgrodan |Visa alla inlägg
  • giftgrodan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag kommer fan ALDRIG att träffa någon. Inte är det nån som mailar, inte är det nån som vill träffa mig. Överviktig, över trettio, överbitter. Hurra! Skål

• giftgrodan

tack för uppmuntran. Jo, jag gör något åt vikten, men det går ju så löjligt långsamt, plus att jag har nån ätstörningsproblematik i grunden, som gör det helt otroligt svårt rent psykiskt. Känns lite som moment 22; jag har mycket lättare att upprätthålla sunda matvanor när jag mår bra, och jag mår som bäst i ett förhållande.

Åh, jag vill ju bara bli käääär! (lyckligt, helst)

• giftgrodan
    Anonym skrev 2011-09-07 11:42:29 följande:
    En fråga till er experter

kan erbjudanden rulla igång utan godkännande? ex match 3 dagars testperiod som övergår till abodemang?
    antagligen har du godkänt när du skapade din tredagars testperiod. Brukar ju finnas en del finstilta villkor...
  • giftgrodan
    Anonym (ny) skrev 2011-09-14 21:47:42 följande:
    Ställde in dejten idag pga sjukdom. Trist men jag hade inte gjort mig själv rättvis. Han verkar dock väldigt på. Denna nätdejting är bra för självförtroendet. Jag är väl ingen killar visslar efter på stan direkt så därför vet jag inte riktigt vad killar tycker om mitt utseende men det verkar bra ;) idel positivt haha så det är rätt bra egoboost när man blivit dumpad av sin man ;)
    heh, för mig är det tvärtom. Får så få brev att det är en riktig knäck...
  • giftgrodan
    lillangel skrev 2011-09-18 15:13:43 följande:
    men hur fan vågar man ta hem en främmande människa då? fattar inteFörvånad
    jag kan förstå din fråga, men det är lite konstigt att den bara ställs om folk man träffar på internet och inte folk som går hem med någon random från krogen och har sex.
  • giftgrodan
    Flashbulb skrev 2011-10-02 18:10:02 följande:
    Hur fan kunde du gå ut på en dejt med honom? Vad såg du i honom? Bara ett utseende som alla andra eller?! Vilken jävla omogen typ. Tycker synd om alla nördar som sitter och hoppas på någon, det är ju dem ni tjejer ska satsa på. Lovar er att ni aldrig hade blivit besvikna. Men tja.. deras utseende lär nog inte locka. Tyvärr något många går efter. Enkelt att märka när alla på dejtingsajter vill "veta vem de pratar med" Inget foto, inget svar. Som om det vore något spöke man talade till. Nä, de vill ha ett utseende för att enklare sortera ut dem som inte faller dem i smaken. Sedan klagar på de idiot killar de träffat på. Självklart, när de sorterar bort bra killar pga ett utseende.

Karma är vackert.
    Ja, men exakt samma sak gäller för killar. Tro mig...
  • giftgrodan

det är ju INGEN SOM SKRIVER till mig. Blir galen snart, så trött på det här nu. Fortsätter logga in, men har väl i stort givit upp hoppet. Bleh.

• giftgrodan
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-10-16 08:54:48 följande:
    Vilken/Vilka dejtingsidor är du medlem på?
    HP
  • giftgrodan
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-10-16 10:30:10 följande:
    Jaså, märkligt... jag har den uppfattningen om att det är mycket aktivitet på HP om man är tjej (du är tjej va?) 
    Jag tycker HP har varit den bästa dejtingsidan. Får mail dagligen om/när jag är inloggad. 
    Ja, det är ju det som gör det extra knäckande... Har en presentation jag är hyfsat nöjd med och bilder. Jag är väl för ful helt enkelt...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!